היישום אינו מחובר לאינטרנט

יצירתיות בשיווק - חברת שילב

עבודה מס' 067534

מחיר: 84.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח ארבעה מוצרים חדשים לתינוקות.

3,966 מילים ,2009

תקציר העבודה:

העבודה מתארת ארבעה מוצרים: נעלי בית עם פנסים, מיטת תינוק בצורת מכונית, כסאות אוכל לתאומים ומוצץ ויטמינים.
עבור כל מוצר קיים תיאור שלבי הפעלת התבנית ורעיון לפרסומת.

קטע מהעבודה:

תיאור שלבי הפעלת התבנית - הוספת מימד
הגדרה: יצירת קשר חדש בין 2 משתנים (תכונות) של המוצר שלא היו קשורים לפני כן.
המשתנה הינו משתנה פנימי מכיוון ש זהו משתנה שנמצא תחת שליטת היצרן וערכיו נקבעים ע"י היצרן.
הדרך בה אנו מיישמים את הוספת המימד היא הוספת המימד בתוך המוצר. השינוי הינו הוספת פנסים המופעלים ע"י משקל הגוף. הפנסים נמצאים על גבי נעלי הבית , מקדימה, באזור אצבעות רגלי הילד ולכן זוהי הוספת מימד בתוך המוצר.
2 דרכי הוספת מימד בתוך המוצר:
1. ללא התערבות הצרכן- משקל גוף הילד מדליק את פנסי הנעלי בית.
2. בעזרת התערבות הצרכן- אופציה נוספת בה הצרכן / ילד יכול לכוון את עוצמת האור הרצויה. בנוסף, ישנו מתג לכיבוי והפעלת הפנסים בדרך אוטומטית על ידי משקל הגוף.

תגים:

יצירתיות · מוצר חדש · מוצרי תינוקות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "יצירתיות בשיווק - חברת שילב", סמינריון אודות "יצירתיות בשיווק - חברת שילב" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.