היישום אינו מחובר לאינטרנט

יצירתיות בפרסום

עבודה מס' 065970

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: עמדות הציבור כלפי יצירתיות מסוגים שונים.

5,098 מילים ,10 מקורות ,1999

תקציר העבודה:

הרעיון העומד מאחורי הפרסום, מעבר להיבט האינפורמטיבי, הוא למשוך את לב הלקוחות ולחבב עליהם את המוצר.
אחת הדרכים לכך היא פרסומת המראה יצירתיות, השובה את עין ודמיון הצופה בה.
כל החלטות האסטרטגיות בפרסום, כלל אסטרטגיות המסר אינן מבטיחות פרסומת טובה. האסטרטגיה מעניקה למסע כיוון אך היא אינה מעצבת את צורתו. כאן נכנס ממד האומנותי שבפרסום בצד הממד האסטרטגי. בממד היצירתי אמור להפיח רוח חיים במסר. בכל רעיון שיווקי ובכ מסר פרסומי המיועד לקהל יש ממד של תשומת לב. התפקיד הפרסומי או הרעיונאי הוא אפוא למצוא רעיון שיעניק לפרסומת יתרון בולט לעומת פרסומות הומוריסטיות ויצירתיות אחרות.

יצירתיות הינה פעילות ייחודית לתחום הפרסום. למחשבה מקורית וליוזמה יש חשיבות בכל תחומי החיים. אולם בפרסום היא יכולה למשוך לקוחות ולהעלות את פלח השוק של הגוף המפרסם.
אולם, היות ותפיסת היצירתיות הינה סובייקטיבית, אנסה בעבודה זו לבדוק את עמדות הציבור כלפי יצירתיות מסוגים שונים. כיצד יצירתיות מסוג מסוים נתפסת בעיני הציבור מבחינת הקריטריונים הבאים:
1. רמת הזכירה
2. רמת ההבנה
3. יצירת גירוי מיידי לקניה בלתי מתוכננת.
4. רמת העניין שמעוררת המודעה.

בחלק הראשון אסקור תיאוריות ומחקרים ובחלק השני יערך מחקר צרכנים לגבי פרסומות שונות.

תוכן העניינים:
מבוא
1.1 הצגת הנושא
1.2 מטרת העבודה
סקירת מחקרים
2.1 העברת המסר
2.2 מקוריות הרעיון
2.3 המוטיבציה להבנת הרעיון
2.4 דחף אמוציונלי לרכישה
2.5 מהו רעיון מוצלח
2.6 יצירתיות העשויה לפגוע בפרסום
שיטת המחקר
3.1 משתני המחקר
3.2 מדגם
3.3 כלי המחקר
3.4 הליך המחקר
תוצאות וניתוח
4.1 העניין בפרסומות
4.2 גירוי לקניית מיידית
4.3 זכירת הפרסומות
סיכום העבודה
ביבליוגרפיה

הערת מערכת: הפרסומות עצמן אינן כלולות בעבודה.

קטע מהעבודה:

לפי הורניק (1984) למרות ריבוי הדעות לגבי המושג יצירתיות יש הסכמה כי במוקד עומד "הרעיון". רעיון טוב בפרסום עומד בשני מבחנים: שייכות ומקוריות. השייכות בפרסומת עולה בקנה אחד עם אסטרטגית המסר, מתאימה למוצר, למדיה וכמובן לקהל היעד.
הפרסומת אינה בסופו של דבר יצירת אומנות אלא היא צריכה להעביר מסר בזמן הנכון לאנשים המתאימים.
רעיון בפרסום אינו נמדד במקוריותו אלא במידה שהוא מסייע להעברת המסר. קיימות מספר גישות להעברת המסר.

תגים:

פרסומות · מסר · יצירה · רעיונות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "יצירתיות בפרסום", סמינריון אודות "יצירתיות בפרסום" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.