היישום אינו מחובר לאינטרנט

תהליכים בהתמודדות משפחתית עם מחלת-הסרטן

עבודה מס' 067528

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תיאור מאפייני המחלה והתמקדות בשני השלבים הראשונים בהתמודדות-הפסיכולוגית-המשפחתית עם המחלה.

3,593 מילים ,10 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

עבודה זו עוסקת בהתמודדות משפחתית עם מחלת-הסרטן, בפרק הראשון יתוארו מאפייני המחלה: מהותה, הגורמים להתפרצותה, טכניקות טיפול בה והתמודדותו הנפשית של החולה. הפרק השני יעסוק בהתמודדות-הפסיכולוגית-המשפחתית עם המחלה, ע"פ שלושה שלבים: התחלתי-ראשוני,הסתגלותי,וסופני. העבודה תתמקד בשני השלבים הראשונים, ובעיקר בשלב ההסתגלותי. שלב זה יתמקד בדפוסי קומוניקציה-משפחתית בהתמודדות עם הסרטן: דפוסי חלוקת-תפקידים, דפוסי תגובה-רגשית, דפוסי מעורבות-רגשית ודפוסי שליטה בהתנהגות. הפרק השלישי יעסוק בהתמודדותה של משפחתי עם הסרטן, ויתמקד בעיקר בשלב ההסתגלותי ודפוסי הקומוניקציה הנ"ל. בעת כתיבת העבודה, התגלה כי לאחי הקטן, בן 18, יש גידולים בתוך עמוד-השדרה, והוא עבר ניתוח להסרתם. בעבודה אתמקד בארבע שנות מחלתו של אבי, ממנה נפטר, משום שהיא מעובדת בתוכי מעט יותר. הפרק הרביעי יעסוק בהשלכת תהליכים אלו על בחירתי המקצועית בתחום הטיפול בכלל, ובטיפול באמצעות בע"ח בפרט.

תוכן העניינים:
מבוא
פרק א': מאפייני המחלה: מהות, גורמים,דרכי טיפול, תגובה פסיכולוגית
פרק ב': התמודדות משפחתית עם הסרטן
פרק ג': תיאור וניתוח האופן בו משפחתי התמודדה
פרק ד': בחירתי המקצועית על רקע תהליכים אלה
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

מהות המחלה: סרטן הוא שם כולל לכל המקרים בהם יש גידולים בעלי כושר-צמיחה בלתי מרוסן ויכולת התפשטות בגוף החולה. מדובר בקבוצה של מחלות הנגרמות ע"י גורמים רבים הפועלים בנפרד או במקביל. שיבוש במנגנון-הבקרה המבטיח חלוקת-תאים בהתאם לצרכי הגוף, גורם להפיכת תא נורמאלי לתא ממאיר. בתאים סרטניים, התא הממאיר ממשיך להתרבות על אף הצפיפות ולחץ התאים-הסמוכים, והוא נעשה עצמאי בכל הקשור לחלוקה. מחלות הסרטן למיניהן הן שינויים מולקולאריים המתרחשים בגנים של התאים ומועברים לכל צאצאי-התאים שלהם, למספר בלתי-מוגבל של דורות. (אבידע, 1995)

תגים:

סרטן · מוות · מחלה · טיפול משפחתי · התערבות-משפחתית · מחלת הסרטן · סרטן · מחלה-סופנית · משפחה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תהליכים בהתמודדות משפחתית עם מחלת-הסרטן", סמינריון אודות "תהליכים בהתמודדות משפחתית עם מחלת-הסרטן" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.