היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת פוקס בע"מ בהשוואה לחברת קסטרו בע"מ

עבודה מס' 066624

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח והערכת שווי של חברת פוקס בע"מ בהשוואה לחברת קסטרו בע"מ.

4,563 מילים ,8 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

בעבודה זו אנו סוקרים את שוק הביגוד וההלבשה, כאשר החברה שנבדוק את ביצועיה ויכולותיה הפיננסים היא חברת פוקס בע"מ. את כל הניתוחים נבצע בהשוואה לחברת קסטרו בע"מ שנתח השוק שלה בענף דומה לפוקס. ניתוח קסטרו ופוקס מתבסס על הדוחות הכספיים של החברות ב-3 השנים האחרונות ורבעון ראשון של שנת 2007, מאמרי עיתונות וניתוח הענף ע"י הרפרנטים בבנק לאומי. ניתוח העבודה התבצע באמצעות שימוש בכלים חשבונאיים שרכשנו במהלך הקורס. בעזרת מחקר,ניתוחים ומודלים חשבונאיים הערכנו את מצבה הפיננסי של פוקס כיום, ואת המגמות והשינויים שהחברה עשויה לעבור בעקבות פעולות שביצעה בשנים האחרונות.
ממצאים עיקריים: חברת פוקס מצויה בענף תחרותי שבו קיימים מספר רב של חברות שמנסות לרכוש את ליבו של הלקוח. חלקה של חברת פוקס הוא 7.3% מסך המכירות בענף. חברת פוקס מציגה ירידה מתמדת בתזרים המזומנים מפעילות שוטפת בשנים האחרונות, מגמה שנמשכת גם ברבעון ה-1 של 2007. כמו כן הוציאה החברה לבורסה הודעת אזהרת רווח על הרבעון ה-2 של 2007. הסיבה העיקרית לירידה בתזרים מזומנים מפעילות שוטפת היא עלייה ניכרת בלקוחות בחייבים ובמלאי, כמו כן אנו רואים כי מניית הפוקס נמצאת במגמת ירידה בתקופה האחרונה, בניגוד למגמת השוק שעולה באופן מתמשך. הערכת השיווי של החברה בוצעה בשיטת היוון תזרים מזומנים עתידיDCF. בשיטה זו ערכנו תחזית תוצאות עסקיות ל-5 שנים הקרובות ואליהם הוספנו את תזרים השנה השישית מהיוון לאינסוף. את התוצאה המתקבלת היוונו בשיעור היוון של 9.5%. התוצאות שהתקבלו הן: הערכת שיווי עפ"י DCF נכון ל-31 בדצמבר 2006 נעה בין369885 ל454467 אלפי ש"ח. שיווי שוק ב-31 בדצמבר 2006 היה 450548 אלפי ש"ח. שיווי שוק נכון ל15 ביולי יום הגשת העבודה 374598 אלפי ש"ח.

תוכן העניינים:
מבוא
סקירת ענף ההלבשה
סקירת חברת פוקס בע"מ
ניתוח מודל SWOT
ניתוח מאזן
ניתוח דוח רווח והפסד
ניתוח יחסים פיננסיים
ניתוח דוח על תזרימי מזומנים
ניתוח יחסים פיננסיים של תזרימי מזומנים
מודל אלטמן
סיכום ניתוח פיננסי
הערכת שווי של חברת פוקס
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

הערכת שיווי החברה-אנחנו הערכנו את שיווי החברה בפחות משיוויה בשוק נכון ל 31 בדצמבר 2006 בגלל שהרווח הנקי במהלך השנים נותר ללא שינוי משמעותי ובנוסף לכך ברבעון ה1 של שנת 2007 חלה אף ירידה ברווח ביחס לרבעון ה-1 של שנת 2006. בניתוח רגישות-על מנת לבדוק את הרגישות אנו משנים את שני הגורמים שיעור הצמיחה גורמים אלה על הצפוי ושיעור ההיוון וזאת על מנת לראות כיצד ישפיעו שינויים אלה על שיווי החברה ,כאשר במצב טוב שיעור ההיוון יהיה נמוך ושיעור צמיחה גבוה ובמצב רע שיעור ההיוון יהיה גבוה ושיעור צמיחה נמוך. לפי שווי החברה כיום בבורסה ניתן לראות שצדקנו שהערכנו שווי בפחות משווי ל 31 בדצמבר 2006. אנו מעריכים שגידול משמעותי בשיווי החברה יתרחש רק כאשר החברה תגדיל את אחוז הרווח הגולמי ביחס למכירות כאשר בחברת פוקס הוא מהווה 49% בלבד מסך המכירות לעומת קסטרו שמהווה דוגמא לניהול יעיל יותר מכיוון שבה אחוז הרווח הגולמי מהמכירות מהווה כ- 58% מסך המכירות כלומר הבדלים של כמעט 10% בין החברות.

תגים:

הלבשה · fox

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת פוקס בע"מ בהשוואה לחברת קסטרו בע"מ", סמינריון אודות "חברת פוקס בע"מ בהשוואה לחברת קסטרו בע"מ" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.