היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת פוקס - ניתוח שיווקי

עבודה מס' 067401

מחיר: 174.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח מצב שיווקי של חברת פוקס.

3,145 מילים ,4 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

העבודה עוסקת בניתוח אחת החברות המצליחות בענף הטקסטיל בישראל - "פוקס". החברה מהווה דוגמא לבעלי רשתות אחרים המנסים לחקות את דרכה ולהצליח בבורסה. חברת פוקס מעצבת את כל מוצריה בארץ ובחו"ל ומזמינה את ייצורם מקבלני משנה על פי הוראות וסטנדרטים שנקבעו על ידה. מרבית המוצרים כיום מיוצרים במזרח אסיה. התמודדות החברה מול חשיפה של יבוא מוצרים זולים יחסית בשל עלויות ייצור נמוכות בחו"ל באה לידי ביטוי בעיקר בייבוא תוצרת גמורה המשווקת בחנויות המופעלות על ידה, על ידי חברות הבת והזכיינים, תוך ניצול ושימוש בתשתית השיווק הקיימת של החברה.
בהמשך תבוצע סקירה של השוק בו פועלת החברה, הסביבה העסקית ומנהלי החברה (יזמיה ומנהליה), כן יתוארו הכוחות הפועלים בעד ונגד החברה.
מקורות העבודה הם: אתר חברת פוקס באינטרנט, אתר TheMarker, כתבות צרכנות באתר YNET, ויקיפדיה.

תוכן עניינים:
תמצית מנהלים
רקע כללי והיסטורי על החברה
המצב השיווקי הנוכחי
ניתוח הזדמנויות
סיכום הניתוח והגדרת/ תכנון יעדים
בקרה
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

מוצר- בכדי להיכנס לעולם האופנה העילית, פוקס גרמה למוצר לתת לקונה משהו מעבר להיותו בגד- כיסוי גוף. הערך המוסף שהצליחה החברה לבסס למותג אכן הביא להשפעה חיובית בקרב קהל היעד של החברה.
המותג החדש משדר חדשנות, ייחודיות, וגורם ללובש ולמי שמתבונן בו תחושה של חדשנות, סטאטוס. בנוסף איכות המוצר יחסית גבוהה, החברה נותנת אחריות ואפשרות החזרה, המותג משדר ייחודיות מחד ומתאים לאופנה העולמית.
מחזור חיי המוצרים שמשווקת החברה הוא עונתי- החברה מחליפה את המוצרים מידי עונה.

תגים:

ביגוד · פורטר · סביבה תחרותית · תמהיל שיווק · FOX

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת פוקס - ניתוח שיווקי", סמינריון אודות "חברת פוקס - ניתוח שיווקי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.