היישום אינו מחובר לאינטרנט

עורכי דין ומשא ומתן

עבודה מס' 067516

מחיר: 277.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: דיון בעבודת העו"ד וסוגיות אתיות איתן הוא מתמודד.

6,999 מילים ,25 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

בעבודה זו אנסה לגעת על "קצה המזלג" בעבודת עורך הדין היומיומית אשר בשלה, נאלץ הוא לנהל מו"מ עם גורמים שונים ורבים מידי יום ביומו, ובתוך כך, נאלץ הוא להתמודד עם סוגיות אתיות מורכבות, מכח חובות האתיות המוטלות עליו עפ"י חוק, אשר לעיתים, סותרות את רצונותיו ואת מאווייו האישיים שלו באשר לאופן המשך ניהול התיק של לקוחו.
אנסה לפרט במעט אודות התנגשויות ערכיות שכיחות אצל עורכי דין אשר מנהלים מו"מ עבור לקוחותיהם, אולם, כחלק מתפקידם בעבודתם זו, אמונים הם על הגנת האינטרסים של הלקוח בלבד, ולכן, אמורים הם לשמור על ניתוק מוחלט בין רצונות ואינטרסי הלקוח המובהקים לבין רצונותיהם ומאוויהם האישיים.

בפרק הראשון לעבודה אעשה סקירה כללית בנוגע למהו משא ומתן בכלל, לפי הוגים בספרות הענפה, כמו כן אציג את אופן התנהלותו של משא ומתן כזה.
בפרק השני לעבודתי אעשה סקירה כללית בנוגע למהו משא ומתן שנעשה בצורה ישירה ומה ההבדל בין משא ומתן מסוג כזה לבין כזה הנעשה באמצעות נציג, לעניינינו, עורך דין. כמו כן, אעמוד על השוני בין שני סוגי משאים ומתנים אלו.
בפרק השלישי לעבודתי אציג את בעיית הנציג העלולה להיווצר כתוצאה מכך שנציג עלול להתפתות אחר רצונותיו האישיים שלו ולא תמיד יפעל למען זה שהוא מייצג.
בפרק הרביעי לעבודתי אציג את היתרונות בניהול משא ומתן באמצעות נציג. קיימים מס' יתרונות , שביניהם, הוא ידיעת החוק על בוריו, אמינות מיומנות וכד'.
בפרק החמישי לעבודתי אציג את חובותיו של עורך הדין בניהול משא ומתן. חובות אלו הן מכח כללי לשכת עורכי הדין והן מכח חוק החוזים.
בפרק השישי לעבודתי אציג את הפרדוקס שעלול להיווצר בייצוג עו"ד במשא ומתן.

תוכן העניינים:
1. מבוא
2. מהו משא ומתן
3. אסטרטגיות במו"מ
4. מו"מ ישיר ומ"מ באמצעות נציג
5.בעיית הנציג
6. עו"ד במו"מ
7.חובות אתיות של עו"ד במו"מ
8.הפרדוקס שבחובות עורכי הדין במו"מ
9.סיכום
10. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

משא ומתן הוא סוג של הידברות בין צדדים חלוקים ו/או מסוכסכים, לשם השגת הסכם.
זהו הליך שבאמצעותו מנסים צדדים מתחרים לשתף פעולה במטרה לגשר על הפערים וההבדלים שביניהם. הפערים וההבדלים באים לכדי פיתרון כאשר כל אחד מהצדדים מסכים לוויתורים מצידו.
הגדרות שונות נמצאו בספרות למשא ומתן. במקום אחד הוגדר המו"מ באופן שעיקרו הוא התקשורת שבין הצדדים, כדלקמן:
"תקשורת הדדית למטרות שכנוע, שנעשית ישירות בין הצדדים או באמצעות באי כוחם, על ידי העברת מסרים במילים, בהתנהגות וכיוצא בזה. המטרה היא להגיע להסכם שיהא מקובל על כולם." (1)

תגים:

דינמיקה · אתיקה מקצועית · משא ומתן

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "עורכי דין ומשא ומתן", סמינריון אודות "עורכי דין ומשא ומתן" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.