עבודה מס' 067464
מחיר: 271.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח סביבה וחברה והצעת חלופות אסטרטגיות.
2,838 מילים ,2004
חברת Tivo העוסקת במדיה המשודרת הוקמה ע"י שני יזמים: ג'ים ברטו ומייקל רימזי באוגוסט 1997.
עד היום נקטה החברה באסטרטגיה של פיתוח מוצר. החברה ניצלה את ייחודו של המכשיר בתחילה והרחיבה אותו מעבר למכשירים נוספים אשר אופיינו ביכולות חדשות של המכשיר הקיים (פיתוח מוצר עם מרכיב חדש ולא חדשנות) תוך הורדת המחיר למכשיר ולשירות ופניה לקטגוריות נוספות דוגמת מתן יכולת לספק לחברות סיקור מידע יקר על הרגלי צפייה או כניסה לתחום המוזיקה כפי שציינו, מתוך אמונה בחוזקו של המותג ובערך המוסף שהמכשיר נותן ללקוחותיה.
החברה מודעת לצורך בהרחבת הפעילות על מנת לשרוד, הבעיה העומדת בפני החברה היא לאילו תחומים להתרחב-האם נכנסו עד כה לקטגוריות מתאימות ולאילו נישות כדאי להם להתרחב, איזה מסר לשדר בכל קטגוריה, לאיזה קהל יעד לפנות, באיזה דרך להתרחב וכיצד לשמר את המותג ולעמוד בתחרות.
תוכן עניינים:
א. הארגון וסביבתו
תמצית מנהלים
רקע ועובדות על החברה
מטרות החברה
יעדים אסטרטגיים של הארגון
ניתוח סביבתי ומודל פורטר
ניתוח S.W.O.T.
מודל ANSOF
ב. ניתוח האסטרטגיה השיווקית
הגדרת הבעיה השיווקית
הצגת החלופות השונות והשוואתן
הערכת החלופות והמלצה על חלופה נבחרת
נספח-ניתוח רווח והפסד קצר
פורטר · SWOT · ANSOF · אלקטרוניקה · וידאו · טלויזיה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת TIVO - ניתוח אירוע שיווקי", סמינריון אודות "חברת TIVO - ניתוח אירוע שיווקי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.