היישום אינו מחובר לאינטרנט

אמון ביחסי ספק לקוח

עבודה מס' 067369

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת משמעות האמון, כיצד הוא נוצר, כיצד הוא משתמר לאורך זמן או משתנה, מהן ההשלכות של חוסר אמון והשוואה בין מדינות.

4,230 מילים ,14 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

הכלכלה המודרנית מבוססת על רשת ענפה של שיתופי פעולה וניתן לתאר אותה כרשת אינסופית של קשרים ברמות שונות המשפיעים באופנים שונים אחד על השני. רבים מהחברים ברשתות אלו משמשים הן כלקוחות הקונים מוצרים מספקים והן כספקים המעניקים שירות ללקוחות. על מנת לאפשר מידה רבה של יציבות יש לשאוף ליצור מחוייבות בין הצדדים השונים. המחוייבות היא גורם מרכזי בהצלחתם של מערכות יחסים כלכליות ארוכות- טווח. האמון מהווה אחד הגורמים המרכזיים ביצירת המחוייבות (Walter et al, 2000).
נושא האמון ביחסי ספק- לקוח. נחקר רבות, אולי דווקא בשל כך התמונה שעולה מכלל המחקרים אינה אחידה. מחקרים מגדירים את האמון בצורות שונות או בוחנים מאפיינים שונים ועל כן אין אחידות במסקנות (Mayer et al, 1995). לנושא האמון יש השלכות ישירות על האופן שבו פועלת הכלכלה. יצירת מערכות יחסים ארוכות טווח מספקת יציבות ובטחון הן לספק והן למוכר, כך שהנושא נוגע לכל המעורבים בשוק.
מטרת העבודה היא לערוך סקירת ספרות ולנסות להציג את מורכבות הנושא. בעבודה זאת אני לא מתיימר להכריע בין ההגדרות השונות או לקבוע אילו מהגורמים יותר רלוונטיים מאחרים להיווצרותו של האמון. הניסיון הוא להציג תמונה מקיפה המאפשרת לבחון כיצד ניתן לשלב בין הממצאים השונים.

תוכן העניינים:
מבוא
אמון ביחסי ספק- לקוח
הגדרת האמון
מקורות האמון
סוגים של אמון
כיצד נוצר אמון?
שבירה של יחסי אמון (Distrust)
אמון בין תרבויות
סיכום
רשימה ביבליוגרפית

קטע מהעבודה:

חברות וספקים רבים מדווחים בשנים האחרונות על שינוי באופי היחסים שבין הספק ללקוח. החברות פונות אל הספקים במטרה לסייע להם ליצור עמדה טובה יותר בתחרות מול המתחרים. שיפור המיקום מחייב את החברות לפתח מערכות יחסים יציבות לאורך זמן (Ganesan, 1994). צורך זה נובע במידה רבה מתוך שינויים שהתרחשו באופי הפעילות בשווקים. בעוד שבעבר הגורם המרכזי לתחרות על ליבו של הצרכן התמקדה במחיר בלבד. בשנים האחרונות איכות המוצר, ייחודיותו וחדשנותו הפכו להיות גורמים חשובים (Lane and Bechmann, 1996).

תגים:

מסחר בינלאומי · חוסר-אמון · כלכלה · שיתוף · פסיכולוגיה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אמון ביחסי ספק לקוח", סמינריון אודות "אמון ביחסי ספק לקוח" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.