היישום אינו מחובר לאינטרנט

תיאור מקרה טיפולי בילדים

עבודה מס' 067311

מחיר: 544.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תיאור תהליך טיפול של ילד במרכז לטיפול הילד.

7,177 מילים ,41 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

הבעיות אשר הביאו לפניה למרכז הינם: לל' קשיי למידה, שמתבטאים בקשיי קריאה, כתיבה וחשבון. כמו כן בעיה חברתית: ליאור מתקשה להתחבר עם ילדים בני גילו ופוחד מחברה חדשה, נדחה ע"י אחותו הגדולה. ובעל סימפטומים מאוד חזקים של מאנורזיס, אנקופרזיס (התלכלכות בצואה ושתן). לליאור גם קשיים בספרזציה-אינדיבידואציה בינו לבין אמו: חיפוש תשומת לב ואהבה ממנה.
את ההורים הטרידו בעיקר קשיי הלמידה והקשר ההדוק עם אמו. כלל לא ייחסו חשיבות לסימפטומים של ליאור ולמצבו הרגשי.

תוכן עניינים:
סיבת הפניה
הרקע המשפחתי
רקע התפתחותי ופרטים נוספים על ליאור
ההחלטה על סוג ההתערבות וה- setting הטיפולי
שלבי הטיפול
מהלך הטיפול הדיאדי
טיפול דיאדי
מהלך הדרכות ההורים (בעיקר הייתה נוכחות האם)
תוצאות הטיפול
הסיום של תהליך הטיפול
המלצות, מחשבות
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

ההורים פנו למרכז לבריאות הילד בעקבות פניות מביה"ס לגבי כך של' אינו מתחבר חברתית, קשייו הלימודיים, ובעיקר בביה"ס ייחסו חשיבות לכך שסובל מאנקופרזיס וזה גורם לסוג של דחייה הן מבחינת קב' השווים והן מבחינת המורים, הוריו של ליאור כלל לא מייחסים חשיבות לסימפטומים אלו כאשר נפגשנו לאינטק אמרו "עד עכשיו זה לא הפריע לאף אחד". כמו כן מזה זמן מה שהם מחפשים טיפול לילד ולעצמם בקשר לבעיות של בנם. המשפחה מתגוררת בשכירות, מצבם הכלכלי לא טוב. היחסים בין בני הזוג תוארו כלא-טובים. ההבדל בגילאים של בני הזוג הינו 13 שנים. לאב אלה הם הנשואים השניים. ומצבו הבריאותו בעייתי.

תגים:

ניתוח · מקרה · טיפול · בילדים · דיאדה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תיאור מקרה טיפולי בילדים ", סמינריון אודות "תיאור מקרה טיפולי בילדים " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.