היישום אינו מחובר לאינטרנט

תקצוב מסיבת סיום כיתה יב'

עבודה מס' 067223

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תכנון וביצוע מסיבת סיום בבי"ס שש-שנתי ובחינת היישום בהתייחסות לניהול הפיננסי תוך הכנת דוח על מהלך הפעילות ועל תהליכי קבלת ההחלטות הקשורות לתקצוב המסיבה.

5,605 מילים ,17 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

מסיבת הסיום נחשבת לאירוע חינוכי. אפשר לומר שמסיבת הסיום היא חלק מהמערך הלימודי-חינוכי של ביה"ס, נגזר ממנו ונמצא בזיקה ישירה להוויה החינוכית, לאקלים ולתרבות הבית ספרית.
בתכנון מסיבת הסיום יודגשו היבטים ארגוניים, פעילות והנחיות למורים ולתלמידים הלוקחים בו חלק.

הצד הארגוני והחינוכי של מסיבת הסיום הוא הצד המתעסק בהוצאות הכרוכות בעשיה החינוכית ובנסיונות לאמוד את העשיה החינוכית מצד תרומתה, הן במשור ההישגיים הלימודיים לפרט והן במישור התרומה לחברה.

אפשר ליחס לתקציב של מערכות חינוכיות חשיבות גדולה ולראות בו כלי עזר מרכזי בביצועה של העשיה החינוכית. ההיבט של ניהול פיננסי של מסיבות, טיולים, פעילויות ומערכות חינוכיות אינו נושא "טכני" כל עיקר, להיפך. הניהול הפיננסי, אם הוא נבנה באופן מושכל, הינו כלי ניהולי-חינוכי מהמעלה הראשונה, כלי באמצעותו עשוי ארגון להצליח או להיכשל בהגשמת חזונו.

מטרת העבודה היא ליישם ולתאר תכנון וביצוע מסיבת סיום כיתות יב' בבית ספר שש שנתי ולהשקיף על יישום מסיבת הסיום בהתייחסות לניהול הפיננסי תוך הכנת דוח על מהלך הפעילות ועל תהליכי קבלת ההחלטות הקשורות לתקצוב מסיבת הסיום.

במסגרת העבודה אנסה לבחון באורח ביקורתי, מסיבת סיום, שתוכננה ובוצעה על ידי בית הספר.

תוכן עניינים:
מבוא
פרק א': סקירה ספרותית
1. ניהול פיננסי
2. ניהול פיננסי במוסד מלכ"ר
3. התקציב
4. מטרת התקציב
5. יתרונות וחסרונות התקציב
6. סוגי התקציב
7. עיקרי הפעולה בתקציב
8. הכנת התקציב
9. מבנה התקציב
10. סוגי התקציב - העלויות
11. חשיבות התקציב בארגון
12. חשיבות התקציב במלכ"ר
13. חשיבות התקציב בבית הספר
14. תזרים מזומנים
15. תקציב מזומנים
16. תקציב מוניציפלי
17. נקודת האיזון
18. הבקרה

פרק ב': 1. תכנון והצגת הפרויקט
2. בקרה והצעה חלופית

פרק ג': דיון, הערכה וניתוח הפרויקט
- סיכום, מסקנות והמלצות

ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

הניהול הפיננסי הוא ניהול המשתמש בכלים כלכליים על מנת לאמוד את פעילות הארגון, ובו מבוצעת אינטגרציה בין מטרות הארגון לבין דרכי המימוש אפשריות.
הניהול הפיננסי עוזר לנו לאמוד את הוצאות הארגון, את המטרות שההנהלה מבקשת להשיג ואת המקורות שישמשו למימון תכניות הארגון. בעזרת הניהול הפיננסי מועבר מידע ליחידות השונות בארגון לגבי המטלות אותן עליהם לבצע בזמן נתון, לגבי המשאבים לשם ביצוע המטלות וכן לגבי התפוקות הצפויות מהן (גלוברזון ושטוב, 1992).
בשנים האחרונות חלו שינויים והתפתחויות במשקים המודרניים שהפכו את ההון האנושי לתשומת חשובה יותר ויותר בתהליך הייצור. בכל פרויקט קטן או גדול, עסקי או ציבורי ללא כוונת רווח חייב הארגון להפעיל כלים נאותים על מנת לקיים ניהול תקין ויעיל.

תגים:

ניהול תקציבי · תקצוב · מסיבת סיום · ניהול חינוכי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תקצוב מסיבת סיום כיתה יב'", סמינריון אודות "תקצוב מסיבת סיום כיתה יב'" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.