היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול אסטרטגי - ניתוח חברת קסטרו

עבודה מס' 067213

מחיר: 483.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הסביבה העסקית ובחירת אסטרטגיית על לחברה.

13,593 מילים ,2007

תקציר העבודה:

מטרת העבודה היא ניתוח אסטרטגי של חברה עסקית פעילה - חברת קסטרו, מתוך כוונה להעמיק בחשיבה האסטרטגית של פירמות הפועלות בשווקים דינאמיים ובתנאי תחרות משתנים.
לצורך הניתוח האסטרטגי נציג תחילה את הסביבה החיצונית הרחוקה והקרובה של ענף ההלבשה ונערוך ניתוח פנימי מעמיק של החברה. לאחר מכן, נבדוק את אפשרויות החברה באסטרטגיה התחרותית שלה ובאסטרטגית הצמיחה שלה ונפתח אסטרטגיית על שתעניק לה יתרון תחרותי על פני מתחרותיה ותאפשר לה לצמוח ולהתרחב.

תוכן העניינים:
1. הצגת החברה - רקע, חזון, ייעוד ומטרות על. וכן, ניתוח של בעלי העניין (Stakeholders).

2. ניתוח סביבת המאקרו (סביבה חיצונית רחוקה) - הסביבה הפוליטית, מדינית ותחיקתית, מזג האוויר, סביבה חברתית/תרבותית וסביבה כלכלית.

3. ניתוח סביבת הענף (סביבה חיצונית קרובה):
- גודל הענף, שחקנים עיקריים, מאפייני ענף, מגמות בענף
- מודל מחזור חיי הענף
- ניתוח באמצעות מודל 5 הכוחות של פורטר לניתוח אטרקטיביות ענף רשתות האופנה
- תחזיות ומגמות העתיד
- ניתוח הסביבה הפוטנציאלית

4. ניתוח סביבה פנימית - פרופיל עסקי של החברה:
- ניתוח מבנה ארגוני קיים (Organizational structure).
- מבנה תרבות ארגונית קיימת (Organizational culture) על פי מודל 7 מימדים.
- בחינת יכולות ארגוניות קיימות באמצעות מודל שרשרת הערך המוסף (Value-Added Chain).
- ניתוח משאבים קיימים (מוחשיים ובלתי מוחשיים)
- ניתוח יחסים פיננסיים תוך השוואה לביצועים פיננסיים של אחד מהמתחרים העיקריים.
- ניתוח S.W.O.T

5. חלופות אסטרטגיות: הצגת שלוש אסטרטגיות תחרותיות ושלוש אסטרטגיות צמיחה (על פי מודל אנסוף) - בחירה של אסטרטגיה תחרותית אחת ואסטרטגיית צמיחה אחת, הצגה של שלושה אופני יישום לכל אחת ובחירת אופן היישום בניתוח איכותי וכמותי (על פי מודל פישביין).

6. הצגת אסטרטגיית על - יעדים לטווח ארוך ולטווח קצר, אסטרטגיות פונקציונליות ומיסוד האסטרטגיה - שינויים מוצעים במבנה הארגוני ושינויים מוצעים בתרבות הארגונית.

7. בקרה והערכה

קטע מהעבודה:

בעלי עניין פנימיים (מדורגים לפי סדר חשיבותם)
בעלי המניות - האינטרס העיקרי של בעלי המניות הוא ליהנות מתשואה גבוהה ככל האפשר על השקעתם, לכן הם מעוניינים בהצלחתה של החברה ובצמיחתה. בנוסף, הם רוצים להשתתף בתהליך קבלת החלטות של החברה ושתהיה להם שליטה על הנעשה בה. לכן, ניגוד אינטרסים יכול להיווצר בינם לבין ההנהלה לגבי דרכי הפעולה.
עובדים - העובדים דורשים תנאים סוציו-אקונומיים ותנאי שכר ורווחה נאותים, ולרובם חשוב גם הביטחון התעסוקתי. מאחר וקסטרו חברה וותיקה, מצליחה ובעלת מוניטין, היא יכולה להבטיח מידה מסוימת של ביטחון תעסוקתי. העובדים, במיוחד צוותי המכירות בחנויות, מצפים גם לתגמול אישי על ביצועיהם. ניגוד אינטרסים יכול להיווצר בינם לבין ההנהלה ו/או בעלי המניות לגבי תנאי השכר והתגמול, שכן הם מפחיתים את הרווחיות.

תגים:

אסטרטגיה · תחרות · צמיחה · מודל · פורטר · פישביין · טקסטיל · ביגוד · SWOT · פורטר

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול אסטרטגי - ניתוח חברת קסטרו", סמינריון אודות "ניהול אסטרטגי - ניתוח חברת קסטרו" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.