היישום אינו מחובר לאינטרנט

המגזר השלישי ויחסיו עם השלטון הדמוקרטי

עבודה מס' 067207

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת מערכת יחסי הגומלין בין התנועה לבין השלטון הדמוקרטי על פי גישת המשילות החדשה.

2,887 מילים ,7 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

בעבודה זו אציג ואתאר את מקרה הבוחן בהתייחסותי למחקרים העוסקים בעידן המשילות החדשה. החשיבות בהתייחסות למשילות החדשה היא בדרך שבה ניתן לחקור את הארגון המדובר, דפוסי פעילותו ומערכת היחסים שלו עם השלטון מחד ועם הציבור מאידך.

הערת מערכת: עבודה זו היא פרק מתוך תזה בנושא.

קטע מהעבודה:

המגזר השלישי פועל במקביל למגזר הציבורי ולמגזר הפרטי. הוא נתון להשפעות ולשינויים שקורים במגזרים האחרים וכמובן גם להיפך - משפיע על שני המגזרים האחרים. אנו נמצאים בתקופה בה הגבולות בין שלושת המגזרים מטשטשים. המגזר הפרטי מקים מלכ"רים (בנק גדול שמקים מלכ"ר שדואג לנוער בפריפריה ), המגזר הציבורי מקים או משתמש בחברות פרטיות (אם ע"י הפרטה פסיבית ואם ע"י הפרטה אקטיבית), המלכ"רים פותחים מוסדות פרטיים. מעבר לטשטוש יש התחזקות של המגזר השלישי והמגזר הפרטי על חשבון המגזר הציבורי. ניתן לראות את התרחבותו והתחזקותו של המגזר השלישי במחקרם של גדרון, בר וכץ . במחקר זה הם מציגים את אחוז המועסקים במגזר השלישי, מקורות מימונו ותחומי פעילותו שמעידים על התחזקותו והתרחבותו. כך גם במגזר הפרטי. כל הפרטה היא בעצם העברת חלק מהסמכויות לידיים פרטיות, כל שרות ציבורי שנסגר עובר ל"שוק החופשי" - לידיים פרטיות. המגזר הציבורי הופך להיות מעין צרכן של שני המגזרים האחרים. על פי גישת הרשתות המדיניות אליבא דקרסברגן ווורדן (Kersbergen & Waarden:2004) יש הרבה יותר שחקנים שמשפיעים על המדיניות. מדובר בחיבור בין אליטות, קבוצות אינטרס ושחקן ממשלתי (פוליטי).

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "המגזר השלישי ויחסיו עם השלטון הדמוקרטי", סמינריון אודות "המגזר השלישי ויחסיו עם השלטון הדמוקרטי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.