היישום אינו מחובר לאינטרנט

מחויבות אירגונית, שיתוף עובדים בקבלת החלטות ושביעות רצון

עבודה מס' 067002

מחיר: 725.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת הקשר בין מחויבות אירגונית, שיתוף עובדים בקבלת החלטות ושביעות רצון עובדים בחברת בזק.

18,072 מילים ,84 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

עבודת המחקר בוצעה בבזק - ארגון שעבר שינוי ארגוני - הפרטה - ונבע מבעיה עסקית הנוגעת לעליה ברמת התחלופה בארגון. על בסיס הספרות המחקרית נבחר לבחון במחקר זה את המשתנים: שביעות רצון עובד שיתוף עובדים בקבלת החלטות ומחויבות ארגונית כמשתנים העשויים להתקשר לעליה בכוונות העזיבה בארגון.
המחקר הינו תיאורי מתאמי. השימוש במערך מחקר מתאמי נבחר כי במחקר זה נבדקו מתאמים בין המשתנים כפי שהם קיימים במציאות. כלי המחקר הוא שאלון שרובו סגור ומתבסס על שיטת ליקרט. אוכלוסיית המדגם הינה 100 העובדים בחטיבה העסקית של החברה.

תוכן העניינים:
מבוא
תיאור הארגון
הבעיה העסקית
שאלות המחקר
מטרות המחקר
דיסציפלינת המחקר

סקירת ספרות

רציונל המחקר
משתני המחקר
השערות המחקר
מתודלוגיית המחקר
אוכלוסיית המחקר
המדגם
תיאור שיטת הדגימה
מערך המחקר
כלי המחקר
הליך המחקר
שיטת הניתוח

ממצאים
דיון וניתוח
המלצות, סיכום ומסקנות
רשימת מקורות
נספחים

קטע מהעבודה:

במחקר הנוכחי נבחר המשתנה מחוייבות ארגונית כמשתנה תלוי. הבחירה במשתנה זה נובעת מהספרות המחקרית (Newstrom,1997 &Davis, Lok,2004 &( Crawford, המעלה ממצאים על פיהם המחויבות מהווה מדד להישארות של העובד גם בעתיד וגישה חשובה בהערכת כוונות עזיבה של הארגון ואת התרומה הכוללת שלו לארגון.
במחקרים שביצעו Mintzberg and Westley (1992); Mohrman et al.(1989), הם זיהו כי מאמצי השינוי הארגוני עשויים להיות מוצלחים יותר במידה והעובדים ירגישו שההנהלה תומכת בהם, תפישה שתגביר את נכונותם של העובדים להשקיע מאמץ לטובת הארגון, שהינו אחד המימדים של מחוייבות ארגונית.

תגים:

הפרטות · תקשורת · התנהגות · ארגונית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מחויבות אירגונית, שיתוף עובדים בקבלת החלטות ושביעות רצון", סמינריון אודות "מחויבות אירגונית, שיתוף עובדים בקבלת החלטות ושביעות רצון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.