היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין מחויבות אירגונית, סגנון ניהול וכוונות עזיבה בחברת הביטוח "שמגד" - הצעת מחקר

עבודה מס' 064106

מחיר: 191.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת הגורמים המשפיעם על עזיבתם של עובדים את החברה, כמו סגנון ניהול סמכותי וירידה ברמת המחוייבות של העובד כלפי הארגון.

4,729 מילים ,23 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

עזיבת עובדים פוגעת בתפקודו השוטף של הארגון. היא גורמת להפסדים ניכרים הכרוכים בהשקעת משאבים כספיים לצורך הכשרתם וקליטתם של עובדים חדשים.
הצעת המחקר תתמקד במחלקה המשפטית של חברת " שמגד" בה קיימת תופעה של עזיבת כ-30% מעורכי הדין במהלך השנה לאחר תום הכשרתם בחברה. ההכשרה עורכת כשנה.
עובדה זו מקשה על החברה הן בטיפול מהיר בתביעות והן בהשגת פשרות ללא צורך להליכה למשפט. השירות ללקוחות נפגם והלקוח אינו שבע רצון מהטיפול בתביעתו. בנוסף, נגרמים הפסדים כספיים ניכרים לחברה בשל העלות הגבוהה הכרוכה בגיוסם של עובדים חדשים והכשרתם לעבודה בחברה.
מערך המחקר הוא מסוג מחקר מתאמי, כאשר שיטת איסוף הנתונים מתבצעת באמצעות שאלונים.

תוכן עניינים
1. נושא העבודה
2. מבוא
מבנה הקבוצה
מטרות
יעדים
חברת שמגד
תרשים ארגוני
2. המחקר
2.1 הצגת הבעיה
2.2 שאלת המחקר
2.3 מטרות המחקר וחשיבותן
2.4 משתני המחקר
2.5 השערות המחקר
סקירת ספרות ראשונית
מודל המחקר
3. שיטת המחקר
3.1 מערך המחקר
3.2 המדגם
3.3 כלי המחקר
3.4 ההליך
3.5 שיטת הניתוח
4. מגבלות המחקר
5. נגישות לשדה המחקר
ביבליוגרפיה
נספח - שאלון

קטע מהעבודה:

החברה הוקמה בשנת 1990 על מנת להוות את הגוף המרכזי לטיפול בצד המשפטי של הסדרת תביעות ביטוח. בחברה מועסקים כ150 עובדים מהם כמאה עורכי דין. משפטנים אלו מטפלים בהסדרת פשרות ובייצוג בבית המשפט במידה ונדרש. החברה מגייסת עורכי דין צעירים שזו להם עבודתם הראשונה במקצוע לאחר שקיבלו את הסמכתם בכך מקווה החברה ליצור צוותים צעירים ואנרגטיים שיצברו נסיון וישארו בחברה שנים ארוכות.

תגים:

ביטוח · עזיבת · עובדים · סגנון · ניהולי · מחוייבות · עובד

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין מחויבות אירגונית, סגנון ניהול וכוונות עזיבה בחברת הביטוח "שמגד" - הצעת מחקר", סמינריון אודות "הקשר בין מחויבות אירגונית, סגנון ניהול וכוונות עזיבה בחברת הביטוח "שמגד" - הצעת מחקר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.