היישום אינו מחובר לאינטרנט

Treading on Protesters - ייצוגים קלישאתיים בדיוקנות של ג'ואל סטרנפלד

עבודה מס' 066927

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח השפה הצילומית המאפיינת את הדיוקנאות, וביקורת על אופני הייצוג של הדמויות.

1,616 מילים ,2005

תקציר העבודה:

עבודתו של ג'ואל סטרנפלד, לרמוס מלכים, עוסקת ב-G8, ועידת הפסגה ה-26 של מנהיגי המדינות המתועשות, שהתקיימה בגנואה, איטליה, ביולי 2001.
בסדרת צילומים הציג סטרנפלד דיוקנאות של מפגינים שפגש במהלך שהותו בגנואה. ברב הצילומים, פורמט מלבני, מופיעה דמות אחת, בד"כ פרונטלית, מגובה מותניים, מפוקסת על רקע נוף אורבני לא ספציפי. נראה שהצילומים נעשו במהירות במקום המפגש. ליד כל דיוקן מופיע ציטוט מתוך דבריו של המצולם, של החלק בו הוא מסביר מדוע הגיע להשתתף במחאות נגד הועידה. בדרך זו ביקש סטרנפלד להשפיע על זרם המידע המגיע לתודעתם של מיליוני אזרחים, וליצור ייצוג חלופי ומאוזן של קהילת המפגינים.
העבודה מאפיינת את הצילומים, מנסחת את השפה הצילומית שבה נקט הצלם ג'ואל סטרנפלד, ואת האסטרטגיות האמנותיות שלו. ע"י התבוננות וניתוח ביקורתי של דוגמאות שונות מתוך הסדרה, נוקטת העבודה עמדה ביחס לאיכות האמנותית של הדיוקנאות ולרושם שלהם על הצופים.

קטע מהעבודה:

בסדרת הדיוקנאות ניכר מגוון גזעי, גילאי, מעמדי ומגדרי. הרצף החזותי שלהם יוצר רושם של סביבה תיירותית. המצולמים אינם נראים כאילו הם תושבי העיר, הם נראים ממקום אחר, כאילו ישנה סיבה מיוחדת להימצאותם כאן ועכשיו. תיקי גב, בגדים פשוטים ואביזרי מסע מקנים להם מראה של נוכחות זמנית, ללא בית. הרושם הנ"ל מדגיש את היעדרם של אלו שכן מתגוררים במקום. לכך מתווספת העובדה שהסביבה הצילומית אינה מפוקסת, והדמות המודגשת מקבלת עליונות היררכית על-פני ההקשר המקומי שלה. הרהור אמביוולנטי ראשון יהיה, אם כן, כיצד יש להתייחס לתחושה כאילו התרוקנה העיר מתושביה, והפכה בין-לילה לעיירת מפגינים.

תגים:

צילום · קרלו · ג'וליאני · ג'ואל · סטרנפלד · Treading · kings · דיוקן · מחאה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "Treading on Protesters - ייצוגים קלישאתיים בדיוקנות של ג'ואל סטרנפלד", סמינריון אודות "Treading on Protesters - ייצוגים קלישאתיים בדיוקנות של ג'ואל סטרנפלד" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.