היישום אינו מחובר לאינטרנט

חדשנות ומסורת במשפחה הטלוויזיונית הפוסט-מודרנית

עבודה מס' 066849

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת ייצוג המשפחה בסדרת האנימציה "משפחת סימפסון" בניתוח איכותי.

5,433 מילים ,29 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

במחקר זה אנסה לדון בתוכן ובסגנון האנימציה של משפחת סימפסון לאור הקונטקסט הכלכלי והתרבותי המקיף אותה. אעסוק בסדרה כמכלול ואתמקד יותר בעונתה הראשונה של הסדרה, הפרקים נמצאים על שרת באתר האינטרנט www.tvlinks.com. אדון בחמישה אספקטים בתוכנית: ייצוג המשפחה, ייצוג בעיות חברתיות, הסביבה התחרותית, תפקיד הז'אנר והאנימציה ואחוז האלמנטים הפוסט מודרניים בתוכנית.

תוכן העניינים:
מבוא
רקע תיאורטי
שאלות המחקר
מתודולוגיה
ניתוח תוכן
ערכי משפחה
בעיות חברתיות
חדשנות וסביבה תחרותית
אנימציה ז'אנר ומיצוב
פוסט-מודרניזם, תרבות פופולארית וצריכה טלוויזיונית

מסקנות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

אפשר להגדיר "משפחה" כמערכת חברתית, המתאפיינת במערכות יחסים קרובות וברגשות, ערכים ותפיסות מסויימים. "במשפחה גרעינית" של העולם המודרני שיקפו מאפיינים אלו את אמונות היסוד של המודרניזם. כך גם משתקפות ההנחות הפוסט מודרניות במשפחה, שאותה ניתן לתאר כ"משתנה". המשפחה הגרעינית המודרנית נתפסה כצורה האידיאלית לגידול אזרחים אכפתיים, אחראיים ויצרניים. היתה זו צורה קבועה, "תקנית" שהניחה קיומם של שני הורים, שאחד מהם עובד (בדרך כלל האב) והשני נשאר בבית כדי לטפל בילדים (האם). צורה זו נחשבת לסוף ההתקדמות האבולוציונית של החברה, שתיהפך בסופו של דבר, לצורה האוניברסאלית.

תגים:

משפחה · סימפסונס · משפחת סימפסון · ייצוג · אנימציה · מצויירים · אמריקה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חדשנות ומסורת במשפחה הטלוויזיונית הפוסט-מודרנית", סמינריון אודות "חדשנות ומסורת במשפחה הטלוויזיונית הפוסט-מודרנית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.