היישום אינו מחובר לאינטרנט

משבר, לחץ וחוסן נפשי - אובדן מנהיג ותגובה חברתית - המקרה של אריק שרון

עבודה מס' 066843

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תיאור וניתוח תגובת החברה הישראלית לאובדן מנהיגותו של שרון.

4,269 מילים ,10 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

עבודה זו עוסקת בתיאור וניתוח תגובת החברה הישראלית לאובדן מנהיגותו של שרון לאור ההתדרדרות במצבו הרפואי. במהלך העבודה יוצגו האירועים שליוו את אשפוזו של ראש הממשלה שרון והתגובות שנצפו בקרב האזרחים, התקשורת וההנהגה. בהמשך, יתואר רקע תיאורטי ביחס לאובדן מנהיגות והתגובה החברתית לכך, וכן ייבחנו המאפיינים ומרכיבי החוסן שאפשרו את התמודדות החברה הישראלית כמערכת מאקרו עם מצב הלחץ שיצר אשפוזו של ראש הממשלה אריאל שרון. לאור מורכבות התמונה המוצגת חרגנו במעט ממגבלות היקף העבודה. חריגה זו מבטאת את תחושתנו הכנה כי כל מרכיביה המצוינים הכרחיים להבנת התגובה החברתית וניתוח מעמיק שלה.

תוכן העניינים:
מבוא
פרק א': הצגת האירוע
פרק ב': אובדן מנהיגות ותגובה חברתית - רקע תיאורטי
פרק ג': ניתוח דפוסי התגובה וההתמודדות החברתית עם אשפוזו של רה"מ שרון
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

בעיתון ידיעות אחרונות מיום 22.01.2006 כתב עוז אלמוג, פרופסור לסוציולוגיה: "בישראל יש זיכרון מאד קצר, יש לנו כל כך הרבה היסטוריה, והיא כל כך דרמטית, עד שסיגלנו לנו זיכרון קצרצר לטראומות. התקשורת מגלה חוסר עניין בשרון כי הוא לא מתפקד. פוליטית הוא מת, ולא משנה אם פורמאלית הוא בחיים. במצב של חוסר וודאות ולחץ לאומי, כפי שמתרחש אצל אנשים פרטיים, כלי התקשורת נוטים לדברנות יתר. לעומת זאת אחרי שפגה השפעתם של חומרי ההרדמה וראש הממשלה לא התעורר, הבינו כולם כי המצב קריטי וכי ראש הממשלה לא מתפקד, וייתכן ולא יתעורר לעולם. מיעוט הדיווחים בתקשורת כיום, משקף את ההכרה של הציבור בישראל כי התקווה הולכת ואובדת ומבטא יותר מכל את הצורך להמשיך קדימה.

תגים:

אובדן מנהיגות · תגובה חברתית · חוסן · משבר · התמודדות מקרו

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "משבר, לחץ וחוסן נפשי - אובדן מנהיג ותגובה חברתית - המקרה של אריק שרון", סמינריון אודות "משבר, לחץ וחוסן נפשי - אובדן מנהיג ותגובה חברתית - המקרה של אריק שרון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.