היישום אינו מחובר לאינטרנט

יעילות שימוש בדובר מפורסם בפרסומת

עבודה מס' 066837

מחיר: 84.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת מאמרים בנושא הקשר בין שימוש בדובר מפורסם בפרסומת להגברת שיעור הרכישה ויצירת העדפה למותג (כפונקציה של חיקוי).

2,901 מילים ,8 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

פרסומות הם מקור מרכזי ליצירת כוונת קניה והעדפה למוצר או מותג כלשהו. ע"י פרסום מוצר/ מותג בפרסומת אנו כמפרסמים בדרך כלל יוצרים מודעות וגירוי כלשהו אצל הצרכן. כמובן שיש לקחת בחשבון משתנים כגון: קהל היעד, מטרת הפרסומת (שכנוע, ידוע, אזכור או חיזוק), איך הפרסומת מורכבת וכדומה.
כיום ישנה נטייה חיובית לשימוש בדוברים מפורסמים בפרסומות, כמו הפרסומות של ג' יפית, כשהמטרה היא לרכוש את אמון הצרכן ע"י כך שמשתמשים באדם מוכר ואמין כביכול, או פרסומות שמטרתן להגביר את המכירות ע"י שימוש בדובר מפורסם כפונקציה של חיקוי, כגון הפרסומת של הג'יפ של NISSAN שבו משתתף שחקן הכדורסל פרקר.
שימוש בדוברים מפורסמים בפרסומת באחת מהמדיות הבאות:TV, אינטרנט, עיתון, שלטי חוצות או רדיו עשויה ליצור העדפה למותג וכוונת קניה מוגברת אצל הצרכן.

בעבודתי אני מעוניינת לבדוק את הקשר בין שימוש בדובר מפורסם בפרסומת להגברת שיעור הרכישה ויצירת העדפה למותג (כפונקציה של חיקוי).
על מנת לבדוק את הקשר בין המשתנה הבלתי תלוי- דובר מפורסם למשתנה התלוי- כוונת קניה (כפונקציה של חיקוי) ויצירת העדפה למותג, אני אסביר ואנתח את התופעה ע"י מאמרים אקדמיים, דוגמאות להשפעתן והשלכתן של פרסומות עם שימוש בדוברים מפורסמים, והחומר שנלמד בקורס.

תוכן עניינים:
מבוא
מידת האפקטיביות של פרסומת עם מפורסם
שימוש במפורסמים לקידום מכירות
שימוש במפורסם יוצר אהדה ואמינות
השפעת פרסומת עם מפורסם על הצרכן
מידת השפעת פרסומת עם מפורסם על זכירה ועיבוד המידע
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

פרסומת תפקידה להעביר מסרים לקהל היעד הנכון ולגרום להגברת המכירות של המוצר המפורסם.
ניתן למדוד את האפקטיביות של הפרסומת ע"פ פרמטרים שונים המשפיעים על הצרכן.
במאמר של Measuring advertisement effectiveness-a neural network approach מדברים על מערכת ה ANN שתפקידה לבדוק את מידת האפקטיביות של פרסומת.
כדוגמא במחקר שנעשה בדקו את מידת האפקטיביות של פרסומת למשחת שיניים חדשה בטלוויזיה.הם הכניסו במערכתה ANN 50 תכונות שונות וחילקו אותם לפי 13 פרמטרים שונים לקביעת אפקטיביות.

תגים:

מפורסמים · פרסומות · פירסומות · צעירים · אינטרנט · עיתון · מותג · צרכן · טלוויזיה · קידום · מכירות · סלברטי · סלבס

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "יעילות שימוש בדובר מפורסם בפרסומת", סמינריון אודות "יעילות שימוש בדובר מפורסם בפרסומת" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.