היישום אינו מחובר לאינטרנט

שימוש בדוברים מפורסמים בפרסום

עבודה מס' 067121

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: כיצד שימוש בדובר מפורסם משפיע על תדמית המוצר.

2,935 מילים ,7 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

רוב מסעות הפרסום להם אנו עדים משתמשים בדוברים מפורסמים: שחקנים, דוגמנים, זמרים, ספורטאים וכדומה לפרסום המוצרים.
לנו, הצופים, פרסומות אלה נעימות לצפייה, אטרקטיביות, משדרות זוהר, יופי ומושכות את תשומת ליבנו עד שלעיתים אנו זוכרים את הפרסומת אך לא מתייחסים למוצר המפורסם או למסר המועבר אלינו באמצעות הדובר.
כיצד הופעת דמות הנערצת על ידי בפרסומת משפיעה על תדמית המוצר המפורסם בעיני ?
דבר זה הוביל אותי לתהות בשאלה איך הדמות המפורסמת קשורה למוצר ותדמיתו ?
עד כה לא הקדשתי מחשבה לנושא זה ולכן החלטתי לכתוב את עבודתי בנושא.

שאלת המחקר: כיצד שימוש בדובר (מפרסם) ידוע משפיע על תדמית המוצר?

הגדרת משתנים:
משתנה תלוי: שימוש בדובר (מפרסם) ידוע.
משתנה בלתי תלוי: תדמית המוצר.

השערת המחקר:
בעבודתי אנסה לבחון כיצד שימוש בדובר מפורסם משפיע על תדמית המוצר.
אחת הדרכים לעיצוב תדמית רצויה למוצר או לחברה, ובכך להשליך על תדמית המוצר, היא באמצעות שימוש בדוברים מפורסמים.
באמצעות דובר מפורסם ניתן להחדיר את ערכי הדובר המפורסם לתדמית המוצר המפורסם, הקושי הוא למצוא מפורסם בעל התכונות הרצויות לתדמית המוצר.
דובר מפורסם יכול להקנות למוצר תדמית המתאימה והרצויה למוצר ולהשפיע באופן חיובי על תדמית המוצר אך מנגד הוא יכול לפגוע בתדמית המוצר כאשר תדמיתו אינה תואמת את תדמית המוצר או משתנה במהלך מסע הפרסום.
מהדברים שהוזכרו לעיל קשה לקבוע כיוון מסוים להשפעת דובר מפורסם על תדמית המוצר ולכן אצפה למצוא גם השפעות חיוביות של הדובר המפורסם על תדמית המוצר וגם השפעות שליליות.

שיטות וגישת המחקר: עבודתי מתבססת על שיטת מחקר של סקירה תיאורטית ספרותית. בגוף העבודה אסקור מספר מאמרים הקשורים לתחום העבודה ואיעזר בהם בהבהרת המושגים העיקריים ולהפריך או לאושש את השערתי.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. תדמית המוצר
3. דוברים מפורסמים
4. השפעת הדובר המפורסם על תדמית המוצר
4.1 הקשר בין הדובר המפורסם ותדמית המוצר
4.2 ההתאמה בין תדמית המפורסם לתדמית המוצר
4.3 השפעת פרסום שלילי אודות המפורסם על תדמית המוצר
4.4 שימוש במספר דוברים מפורסמים לפרסום אותו מוצר
4.5 שימוש בדובר אנושי מפורסם לעומת דמויות מצויירות ודוברים שאינם מפורסמים
5. דיון ומסקנות
6. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

באמצעות קידום המכירות ופרסום בפרט החברה יכולה לבנות או לשפר תדמית מוצר או לבנות לעצמה תדמית חברה אשר תשפיע על כל מוצריה.
תדמית המוצר או החברה הרצויה תיבחר בהתאם לקהל היעד אליו החברה רוצה לפנות.
דוגמא לתדמית חברה: רשת החנויות Sainsbury באנגליה השתמשה בדמות ה"שף העירום" (מגיש התוכנית) כדמות המובילה במסעות הפרסום שלה כדי שתדמיתו (אופיו, אישיותו והפופולריות שלו) תעבור לתדמית החברה וכך גם תשפיע על תדמית מוצריה. (Byrne, Whitehead & Breen, 2003).

תגים:

סלברטיס · סלבס · ידוענים · פרסומות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שימוש בדוברים מפורסמים בפרסום", סמינריון אודות "שימוש בדוברים מפורסמים בפרסום" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.