היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח אסטרטגי של חברה בענף מכונות הגילוח

עבודה מס' 066804

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח שיווקי קצר הכולל: הגדרת ענף, רמת השירות של החברה, מדיניות מוצרים, מדיניות מחיר, פרסום, יחסי ציבור וקידום מכירות, הפצה, מיצוב, אסטרטגיה תחרותית, ניתוח SWOT ופורטר.

1,760 מילים ,2 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

חברת קסה אדולפו הינה חברת איטלקית המייצרת קו ייחודי של מכונות גילוח, החברה פעילה בעיקר במערב אירופה, אולם מזה כמה שנים היא נוגסת באיטיות בנתחי השוק של השחקניות הראשיות והמובילות בארץ ובחו"ל.
לחברה זכיינית בארץ, חברה ישראלית גדולה העוסקת ביבוא והפצה של מוצרי טיפוח וקוסמטיקה.
הניתוח עוסק בעיקר בהחדרת מוצרים חדשים של חברה חדשה לשוק קיים המקיים תחרות משמעותית.

קטע מהעבודה:

מדיניות מוצרים:
תפיסת המוצר היא אורינטציה ניהולית המניחה שצרכנים יעדיפו את המוצרים בעלי האיכות הגבוהה ביותר במחיר נתון. לפיכך על הפירמה להקדיש את עיקר משאביה לשיפור איכות המוצרים.
מדיניות המוצרים משפיעה על המחיר, המקום והמסר. הלקוח מכתיב את המוצר. המוצר הוא היחיד אשר משפיע פנימה בתוך הפירמה על טכנולוגיה, חומרי הגלם ועל האנשים שעובדים בה. על פי דרישות הלקוח היצרן מייצר מוצר בעל תכונות ספציפיות ייחודיות (דוגמא - מכונת הגילוח לנשים).

תגים:

קידום מכירות · יחסי ציבור · הפצה מיצוב · swot · חסמי כניסה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח אסטרטגי של חברה בענף מכונות הגילוח", סמינריון אודות "ניתוח אסטרטגי של חברה בענף מכונות הגילוח" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.