היישום אינו מחובר לאינטרנט

קולנוע ומלחמה - "צייד הצבאים"

עבודה מס' 066723

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מלחמת ויאטנם בקולנוע האמריקאי תוך התמקדות בסרט צייד הצבאים, וזאת ב"מולטי פרספקטיבה".

3,889 מילים ,15 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

הסרט שבו בחרתי להתמקד הוא 'צייד הצבאים' ,סרט משנת 1978 בבימוי מייקל צ'ימינו שעוסק במלחמת ויאטנם דרך סיפורם של שלושה חברים מעיירה קטנה בפנסילבניה שיוצאים למלחמה ,הדרך שבחרתי להתמודד ולהסביר את הסרט הוא לא בעזרת תיאוריה אחת אן כיוון אחד אלא ניסיון יותר מקיף כיוון שבעיני התמודדות מוגבלת עם תיאוריה אחת תעשה עוול לסרט וגם למציאות שנדרשת בה יותר מדרך התמודדות אחת שכל אחת מהן בוחנת את הסרט מזווית שונה שמספרת חלק אחד ולא יחיד ,בדיוק כמו שהגיבורים בסרט מייק , ניקי וסטיב מגיבים אחרת לסיטואציה שבה כולם נמצאים ואמור להיות סיפור אחד אחיד ואולם לא כך הדבר ,כך אנסה לעשות בהביאי נק' מבט שונות על הסרט.

תוכן עניינים:
מבוא
תיאור הסרט
נק' התייחסות שונות לסרט -הסרט כסרט נכים מויאטנם
המלחמה עצמה או המלחמה כהתמכרות
הקולנוע כמספר סיפורים
הקולנוע כמעצב זיכרון קולקטיבי
סיכום
ביבליוגרפיה

הערת מערכת: בעבודה לא צויינו מראי מקום.

קטע מהעבודה:

בסרטי מלחמה ישנו הניסיון להיכנס לתוך מקום מוחשי -מלחמת ויאטנם - ולשים את זה בקונטקסט סמלי על החיים ומשמעותם ,ולכן הסרט הוא לאו דווקא מספר את ההיסטוריה של מלחמת ויאטנם אלא זהו משל על האדם במלחמה -והמלחמה כמקום התייחסות ואירוע מגדיר. עם זאת יש לזכור שבחברה האמריקאית הצבא הוא חלק קטן מהאוכלוסייה ועבור רובה המלחמה הזו שנמצאת בארץ רחוקה לא ממש נוגעת אליו ועם זאת הריחוק הזה מאפשר להתבונן במלחמה דרך עיניים קדמוניות ובראשיתיות האדם, דרך יופייה הפראי של המלחמה וההשלכות על האדם כחלק ממכונה שהיא גדולה ממנו, האלימות והפחד הטהור מפני המוות וכמובן "ריח הנפלם על הבוקר" (רוברט דובאל ב 'אפוקליפסה עכשיו').

תגים:

מלחמה · קולנוע · ויאטנם · סרטים מלחמות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "קולנוע ומלחמה - "צייד הצבאים"", סמינריון אודות "קולנוע ומלחמה - "צייד הצבאים"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.