היישום אינו מחובר לאינטרנט

משא ומתן, האיחוד האירופי ומדינות מזרח תיכון

עבודה מס' 066685

מחיר: 289.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סוגיית הצטרפות מדינות המזרח התיכון לאיחוד האירופי בהתמקדות על תורכיה וישראל.

2,862 מילים ,9 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

סוגי המשא ומתן קוטרגו לשני סוגים: הראשון, משא ומתן רך והשני משא ומתן נוקשה(1). הפרדת הבעיה שמגוללת את המשא ומתן, והתמקדות באינטרסים יכולה לחסוך רבות, ואף להביא לפתרון רווחי הדדי אידיאלי, אליו יכולים הצדדים להגיע. שכן ישנן השפעות רבות, ואף חיצוניות, לניהול משא ומתן אובייקטיבי, לכאורה. כך לדוגמא, רגשותיהם של הצדדים יכולות להשפיע במידה רבה, על התוצאה המתבקשת מניהול זה או אחר.
נעמוד על הכוח הגלום בצדדים, חוזקתם ועוצמתם, מכל הבחינות, כאשר לכל ניהול מו"מ יש את הגורמים המשפיעים על תוצאותיו - כך למעשה, צץ ההבדל התרבותי, החברתי, והכלכלי, בין צדדיו של המו"מ.
נטול את תורכיה כדוגמה מובהקת, למשא ומתן, וזאת בכל הקשור להצטרפותה לשוק האירופאי המשותף(3) .

תוכן עניינים:
מבוא
מי הנושא? ומי הנותן?
משא ומתן בלתי צליח
האיחוד האירופי, כנותן...
קדם משא ומתן תורכי והאיחוד האירופי
הגם ישראל מדינה מזרח תיכונית, או מה?
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

מי הנושא ומי הנותן, אינה שאלה של מה בכך, אלא הנה מכרעת ביותר לניבוי תוצאותיו של משא ומתן זה או אחר. מקום שבאים לייחס תוצאה לקבלת החלטה משותפת בין שני קצוותיו של ה"משא ומתן", וכוחם של הדברים הבאים יפים לעניינו :" Individuals who can explain outcomes know how to cause outcomes of there own choosing, or at least know why such outcomes cannot be caused."(4)

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "משא ומתן, האיחוד האירופי ומדינות מזרח תיכון", סמינריון אודות "משא ומתן, האיחוד האירופי ומדינות מזרח תיכון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.