היישום אינו מחובר לאינטרנט

מימון וקבלת החלטות - חברת BARHAM

עבודה מס' 066627

מחיר: 314.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח החברה והמלצה להמשך פעילותה.

3,947 מילים ,10 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

חברת BARHAM מתמחה בייצור רהיטים לשוק המשרדי, נקלעה לקשיים כלכליים והייתה על סף פשיטת רגל בסוף שנות ה- 90, לחברה שלושה קווי מוצרים עיקריים הכוללים:
* שולחנות עבודה
* כיסאות
* שולחנות
כמו כן את המוצרים הללו משווקת החברה ללקוחותיה שנים רבות, החברה מצטיירת על ידי לקוחותיה כחברה אמינה ובעלת מוצרים איכותיים כמו כן היא בידלה את עצמה בשוק הריהוט המשרדי על ידי תפיסת שירות גמישה הנענית במהירות לצרכים המגוונים של לקוחותיה.
בשנים האחרונות עלו התוצאות התפעוליות של החברה וגרמו לצניחה ברווח הגולמי, דבר אשר הקשה על החברה לשמור על מקומה בשוק, היא נדרשת לבצע פעילויות שיפור בכדי לשפר את מידת התחרותיות שלה ומיקומה בשוק.
לאחר בחינת אופי הפעילות העמקה בגישות ניהוליות שונות וניתוח הנתונים שהובאו בפנינו, ראיתי לנכון להמליץ להנהלת החברה כן להמשיך בייצור קו "השולחנות" מכיוון שהוא מראה רווחיות בחישוב תרומה, להשקיע בגמר פיתוח "הכיסא המסתובב", אשר יכול להביא לגידול בהכנסות ולבצע מספר פעילויות שיפור בתחום התפעול אותן אפרט בדו"ח שלהלן, אני סבורה שהמלצותיי תואמות את הכיוון הניהולי אותו מוביל מנהל התפעול והן יכולות למנף את המאמצים שהוקעו עד כה בארגון מחדש של קו מוצרים והמנגנון הניהולי המקדם אותו, לדעתי נקיטה בגישה משולבת של הורדת עלויות בקווים קיימים יחד עם כניסה להשקעה בו החדש תסייע בידי החבר לשפר את הרווחיות שלה ואת מעמדה בשוק.

תוכן עניינים:
תקציר מנהלים
מבוא
פרק א'- מושגי יסוד
דו"ח תמחור שולי
פרק ב'- כדאיות השקעות
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

תמחיר תקן/ סטנדרטי-
תמחיר תקן הינו סוג של שבלונה הנקבעת כנחוצה לייצור יחידת מוצר / שירות, התקן מבוטא במונחים פיזיים (תשומה, תפוקה) ובמונחים כספיים (עלות, פדיון, רווח) ונקבע מראש כהנחה של רמת יעילות מסוימת בייצור.
מרכיביו של תמחיר התקן:
* כמות ח"ג* עלות יחידת ח"ג = סה"כ עלות ח"ג
* כמות שעות עבודה* עלות שעה = סה"כ עלות עבודה
* כמות עקיפות* עלות עקיפה= סה"כ עקיפות

תגים:

תמחיר · מימון · כדאיות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מימון וקבלת החלטות - חברת BARHAM", סמינריון אודות "מימון וקבלת החלטות - חברת BARHAM" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.