היישום אינו מחובר לאינטרנט

יעילות הפרסום

עבודה מס' 066616

מחיר: 483.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הקשר בין תדירות החשיפה לפרסום מוצר לבין רמת המכירות - סקירת מחקרים.

3,157 מילים ,10 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

הנושא בו בחרתי להתמקד בעבודתי הינו יעילות הפרסום. או במילים אחרות, באיזו מידה השיג מסע הפרסום את המטרות והיעדים שלשמם עוצב ושלמענם תוקצבו משאבים יקרים. השאלה: "האם הפרסומת יעילה?" הינה שאלה מרכזית בפרסום. נושא זה בעל חשיבות רבה בעיניי שכן איך יידע הפרסומאי האם ההשקעה המרובה שהוא משקיע בפרסום אכן משתלמת?! האם הוא עושה את הבחירות הנכונות כאשר הוא חושב על קביעת מס' החשיפות לפרסומת? זהו נושא מעניין אותו בחרתי לחקור.
יעילות הפרסום יכולה להימדד ע"י מדדים שונים. אני בחרתי להתמקד בהיבט המתייחס לקשר בין תדירות החשיפה לפרסום לבין המכירות.
כידוע, אחת ההחלטות היותר קשות בתחום הפרסום היא ההחלטה על כמות החשיפות לפרסומות כלומר, מהי התדירות המתאימה ביותר לפרסום מוצר או שירות? ועל כן בחרתי לבדוק האם תדירות החשיפות אכן משקפת את התוצאות כלומר, רמת המכירות. האם תדירות גבוהה תביא לרמת מכירות גבוהה?! או שמא להיפך, תדירות נמוכה תביא לרמת מכירות גבוהה?! על שאלה זו אנסה לענות בהמשך.
שאלת המחקר היא: האם קיים קשר כלשהו בין תדירות החשיפה לפרסום לבין רמת המכירות ?
השערתי היא: ככל שתדירות החשיפה לפרסום מוצר גבוהה יותר כך גדלה רמת המכירות.
בחרתי בגישה האיכותית של סקירה ספרותית של מאמרים והשוואה בין המקורות כיוון שזו השיטה הכי מתאימה לסוג העבודה ולנושא העבודה.

תוכן העניינים
1. מבוא
1.1 הבעיה המחקרית
1.2 השערת המחקר
1.3 שיטות וגישות המחקר
2. תדירות החשיפה לפרסום
3. חשיפה לפרסום והתנהגות הצרכן
4. הצגת מודלים שונים
5. סיכום ומסקנות
6. רשימה ביבליוגרפית

קטע מהעבודה:

קיימות מס' גישות המגדירות כמה פעמים יש לחשוף את הצרכן לפרסומת.
Kirmani (1997) טוענת כי בחשיפה אחת למוצר, הרבה צרכנים אינם זוכרים את הפרסומת ועל כן חשיפה אחת אינה אפקטיבית ולא מספיקה לזכירת הפרסומת. לעומת זאת, 7 חשיפות למוצר הינה תדירות מוגזמת שכן הפרסום גורם לצרכן להשתעמם מהפרסומות החוזרות ולהתעצבן מהן. במוחו של הצרכן מתפתחות מחשבות לפיהן החשיפות החוזרות הינן ביטוי לפרסום יקר ובזבזני ללא כל סיבה מוצדקת, ודבר זה מביא את הצרכן לחשוד באיכות המוצר. התדירות הגבוהה גורמת לצרכן לאבד את אמונו במוצר וביצרן ובנוסף, איכות המוצר נתפסת כירודה. בעקבות החשיפה המוגזמת נגרמת, לדברי קירמני, תופעת ה - wearout, תופעה של חוסר אימוץ המוצרים וכמובן, אי רכישה.

תגים:

תדירות · הפרסום · חשיפה · לפרסומות · שיווק · ניהול · הפרסום · צריכה · מדיה · צרכנות · פירסומות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "יעילות הפרסום", סמינריון אודות "יעילות הפרסום" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.