היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–4] מתוך 4
עבודה מס' 62258
מחקר הבודק האם פרסום באמצעות ייחוס יעיל יותר מאמצעי פרסום אחרים.
4,260 מילים (כ-13 עמ'), 12 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 68653
מחקר כמותי באמצעות שאלונים.
4,614 מילים (כ-14 עמ'), 23 מקורות, 120.95 ₪
עבודה מס' 63979
האם הצרכן שנחשף לפרסומות שחוזרות על עצמן קולט בצורה טובה יותר את המסר הפרסומי.
8,405 מילים (כ-26 עמ'), 10 מקורות, 544.95 ₪
עבודה מס' 64902
ילדים כקהל יעד לפרסומות טלוויזיה והשפעת הפרסום בטלוויזיה על ילדים (הבנה והפנמה). העבודה כוללת מחקר שבוצע על קבוצות ילדים בגילאי 8-10 וניתוח תוצאותיו.
7,190 מילים (כ-22 עמ'), 15 מקורות, 361.95 ₪

אם אינך מוצא את הנושא המבוקש - אנא בצע חיפוש שונה.


עבודות [1–4] מתוך 4