היישום אינו מחובר לאינטרנט

השגת יתרון תחרותי באמצעות מערכות GIS בחברות תקשורת

עבודה מס' 066613

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת מאמרים בנושא.

2,266 מילים ,4 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

בעבודתי ניסיתי לבדוק כיצד משפיעות מערכות GIS על חברות תקשורת, ופעילותם העסקית. בעבודה סקרתי מאמרים שונים, אשר תארו שימושים בטכנולוגיית GIS ושילובה למערכות ERP ו CRMשל החברות פועלות בענף תקשורת. תיארתי דוגמאות שבהם חברות אימצו טכנולוגיית GIS ובאמצעותה הצליחו לשפר פעילותם העסקית. חברות על יד שימוש ב- GIS שיפרו הוצאות תפעול שלהם, הגדילו הכנסות, הגדילו פלחי שוק שלהם, שיפרו שרות עבור הלקוחות שלהם. חברות משפרות באמצעות GIS יעילות ואפקטיביות בתהליכי עבודה ומקבלות תפוקה גדולה עבור אותם תשומות. ללא ספק חברה שמשתמשת במערכות GIS משפרת מעמדה תחרותית. בהצעת המחקר הצעתי לבדוק את האספקטים השונים של מערכות GIS בענף תקשורת. המחקר העלה מספר שאלות והשערות מחקר בהתאם למסקנות אשר עלו מסקירת הספרות. המחקר הציע לבדוק את השערותיו השונות על ידי חקירת יישום טכנולוגיית GIS ,ואת השפעתה על פעילות העסקית של חברות תקשורת.

קטע מהעבודה:

שימוש במערכת GIS למיקום אופטימאלי של אנטנות סלולריות וניהול יעיל של רשת אלחוטית. חברה גרמנית Deutsche Telekom משתמשת במערכות GIS למיקום אופטימאלי של אנטנות סלולריות שלה. Deutsche Telekom היא חברת סלולר הכי גדולה באירופה, יש בה 4000 עובדים. קיימים שתי שיטות לקבלת תפוקה מקסימאלית מאנטנה סלולרית, שזה למעשה כיסוי שטח כמה שיותר גדול שהיא תכסה. שיטה ראשונה זה ניסוי וטעייה, לקחת אנטנה לשים אותה במקומות שונים וכל פעם לבדוק איזה שטח היא מכסה. שיטה שנייה זה לעשות ניתוח גאו-מרחבי של אזור שנדרש לכסות באמצעות מערכת GIS.

תגים:

מערכות · מידע · גיאוגרפיות · סלולרי · טלפונים · ניידים · טלפוניה · תקשורת

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השגת יתרון תחרותי באמצעות מערכות GIS בחברות תקשורת", סמינריון אודות "השגת יתרון תחרותי באמצעות מערכות GIS בחברות תקשורת" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.