היישום אינו מחובר לאינטרנט

מימון וקבלת החלטות

עבודה מס' 066563

מחיר: 205.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת שתי חברות.

3,203 מילים ,6 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

בחלק הראשון של העבודה התייחסנו לחברת Wheels Ltd (חברה לייצור גלגלים לאופניים וכו') והמלצנו לחברה לבחור באופציית ייצור עצמי. החלטה זו התקבלה לאחר שביצענו ניתוח מקיף לסך כל ההוצאות וההכנסות הצפויות לחברה בשלושת השנים הבאות, הן לגבי ייצור עצמי והן לגבי ספק חיצוני. בנוסף לכך נגענו במניעים להחלטה ובהשלכות שתהיינה כתוצאה מההחלטה. בחלק השני של העבודה המלצנו לחברת White Plc שזוהי חברה הפועלת בטיפול בחומרים לעבור משיטת עלות ההון הממוצעת המשוקללת (WACC) למודל המתבסס על ניתוח תיק ההשקעות ובוחן את הקשר ושוווי המשקל בין תוחלת התשואה לסיכון, כלומר למודל CAPM שישמש את החברה כמודל לקביעת מחיר ההון תוך התייחסות לרמות הסיכון, בניגוד למודלים אחרים.

תוכן עניינים:
חלק א'
מבוא
חברת Wheels Ltd
ביאורים
המלצות
שיקולי החלטה
סיכום

חלק ב'
מבוא
חברת White Plc
מחיר ההון
סיכון ומודל CAPM
סיכום והמלצות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

לחברת Wheels Ltd עומדות שתי אלטרנטיביות ייצור עצמי או ספק חיצוני, כאשר שני הגורמים העיקריים בקבלת ההחלטה המתאימה הם שיקולי העלות וכושר הייצור במפעל, חשוב לזכור שכאשר שום אלטרנטיבה לא מוכיחה את עליונותה על פני השניה הרי שהמסקנה המתבקשת היא שאין בעצם שיטה שיש לאמץ אותה בצורה חד משמעית ולאורך זמן.
תחילה יש לבדוק כל מקרה לגופו ולקבוע לגביו אם יש לייצרו בתוך המפעל או לרכוש את הגלגלים מהספק החיצוני תוך כדי הסתמכות על שני קריטריונים מרכזיים: כמותיים ואיכותיים.
בכמותיים נכללים שיקולי העלות ההשקעה הדרושה, שיעור התשואה (על ההשקעה) כושר הייצור וכו'. ובנוגע לאיכותיים הדגש ניתן על בקרת איכות, תלות במקורות הרכש, לוח זמנים להספקות, מה שעלול להגביל את החברה ברגע שהזמנות לא יסופקו בזמן, וכמובן שמירת סודיות מסחרית.

תגים:

ניהול · ייעול · תשואה · פיננסי

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מימון וקבלת החלטות", סמינריון אודות "מימון וקבלת החלטות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.