היישום אינו מחובר לאינטרנט

השיווק ב"כללית סמייל"

עבודה מס' 066529

מחיר: 150.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח מרפאת 'כללכת סמייל' - האסטרטגיה השיווקית, התנהגות צרכנים, תמהיל השיווק, מודל PLC, פילוח ובידול שוק וכו'.

2,219 מילים ,4 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

"כללית סמייל" הינה רשת השייכת לקופת חולים כללית והיא מהווה כ- 13% מהשוק של מרפאות השיניים בישראל כאשר הינה הרשת הגדולה ביותר. הרשת הוקמה בשנת 1995 והיא מפעילה כ-80 מרפאות שיניים בכל רחבי הארץ מקריית שמונה בצפון ועד אילת בדרום ומעסיקה כ-2000 עובדים.
במרפאות מועסקים רופאים מיומנים ומנוסים וכן מומחים בתחומי טיפול מגוונים. הטיפולים ניתנים תחת קורת גג אחת וקרוב לבית הלקוח.
הרשת מספקת למרפאותיה תמהיל שירות גדול המקיף את מרבית תחומי השיניים ע"פ מחירון החברה שהוא אחיד.
תחומי הפעילות העיקריים של הרשת הם: טיפולים מונעים ומשמרים לשיניים, תחזוקה שוטפת של מערכת השיניים באמצעים שונים. ב"כללית סמייל" מקפידים להזמין את הלקוחות לבדיקות תקופתיות ומעמידים לרשותם צוות שינניות לטיפול מיומן בהסרת אבנית ובהדרכה בטכניקות ובעזרים לשמירה על ניקיון הפה והשיניים.
עידוד הציבור לבצע מעקב ובדיקות שוטפות נועד למנוע התפתחות של נזקים לטווח ארוך ולהבטיח הוזלה של ההוצאות המשפחתיות על טיפולי שיניים ע"י מניעה.
בנוסף, הרשת עוסקת בטיפולי חניכיים, שיקום הפה והשתלות שיניים, טיפולים אסתטיים ויישור שיניים.
ברשת ניתנים טיפולי שיניים למבוגרים ולילדים מכל קופות החולים, תוך הקפדה על טיפול איכותי ועמידה בכל דרישות משרד הבריאות. מרפאות "כללית סמייל" מצוידות בציוד טכנולוגי מתקדם ונעזרות בחומרים דנטליים מהטובים והמתקדמים בסוגם.
ב"כללית סמייל" ניתן לקבל תוכנית טיפול אישית ומותאמת לצרכי הלקוח במחירים תחרותיים ובפריסת תשלומים נוחה.
לרשת קיים הסדר עם חברות ביטוח וכן ניתנות הנחות והטבות ללקוחות "כללית מושלם".
"כללית סמייל" שמה לה למטרה לספק שירותי שיניים מקיפים לכל המשפחה עם דגש על הצרכים המיוחדים של כל הגילאים.
אחת מבעיותיה של החברה, שהינה מוסד אשר אינו מהווה חלק מסל השירותים ולא מסובסד.
בנוסף לכך, לרשת מתחרים נוספים בענף רפואת השיניים אשר לחלקם יתרונות רבים כגון: בעלי עיצוב חדשני, ממוקמים באיזורים יוקרתיים וכמו-כן ייבוא שתלים מארה"ב.
"מוצרי שירות" הם המוצר העסקי שרשת "כללית סמייל" מספקת ללקוחותיה. הצרכן מעורב בתהליך הייצור ומשפיע על איכות המוצר שיקבל.
ה"מוצר" מסופק, מיוצר ונצרך בו זמנית במהלך אינטראקציה שהיא מפגש השירות בין המרפא למתרפא.
במסגרת עבודה זו, בחרנו "מוצר שירות" מתחום הכירורגיה- שתלים דנטליים.
השתלים מהווים 3% מסך כל ההכנסות של הרשת.

תוכן עניינים
1.1. מבוא
1.2. ניתוח האסטרטגיה השיווקית הנוכחית
1.3. כיסוי שוק
1.4. התנהגות צרכנים
1.5. תמהיל השיווק
1.6. מודל PLC
1.7. פילוח שוק
1.8. בידול
1.9. ניתוח המצב הקיים
1.10. תמהיל שיווקי חדש
סיכום והמלצות ליישום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

אסטרטגיה הנה סדרה של החלטות, פעולות והקצאות של משאבים המתווים את המקום והכיוון של הארגון בה הוא פועל (פרי, 1991).
רשת "כללית סמייל" נשענת על התפיסה השיווקית לכן, המפתח להשגת מטרות הרשת טמון בהגדרת הצרכים והרצונות של שווקי המטרה ובסיפוק שביעות רצונו של הלקוח ביעילות רבה יותר מהמתחרים.
כאשר החליטה "כללית סמייל" למכור מוצר שירות "שתלים דנטליים" היא עשתה זאת באמצעות אסטרטגיה מהסוג הבא: עלות השתלים גבוהה ורמת קידום המכירות נמוכה. המחיר הגבוה הבטיח ל"שתל" לגרוף רווחים גבוהים ליחידה. רמת קידום המכירות הנמוכה הקטינה את הוצאות השיווק.

תגים:

יסודות השיווק · שיווק · בידול

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השיווק ב"כללית סמייל"", סמינריון אודות "השיווק ב"כללית סמייל"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.