היישום אינו מחובר לאינטרנט

הצלם-אמן ג'ף וול

עבודה מס' 066519

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: גישתו האמנותית והאסתטית.

2,289 מילים ,9 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

ג'ף וול נולד בשנת 1946, בוונקובר שבקנדה, שם התגורר גם מרבית שנות חייו. וול החל לצייר בגיל צעיר, בסטודיו בסככה שעמדה בחצר האחורית של בית המשפחה. כסטודנט לאמנות בסוף שנות ה-60 הוא נמשך לאמנות המושגית וראה בה את השלב הטבעי הבא של המודרניזם, וגם דרך להתנגד לאמנות כמוצר צריכה. בשנת 1971 הוא הפסיק לצייר לטובת לימודי תולדות האמנות בלונדון. במקביל הוא ניסה ללא הצלחה להיות קולנוען ותסריטאי(1).

תוכן העניינים:
א. על ג'ף וול (Jeff Wall) ודרכו האמנותית
ב. סגנונו האמנותי של וול
ג. גישתו האסתטית של וול
ד. מקרה חקר - התמונה Diatribe (1985)
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

לכאורה ג'ף וול הינו צלם. עבודותיו נעשות בטכניקה של צילום, אולם מעבר לכך מיטשטש הדמיון בין מה שמוכר לצופים כצילום, או צילום אמנותי, לבין עבודותיו של וול. רק קו דק בין מציאות לבדיון מפריד בעבודותיו של וול. קו זה מבדיל בין רגע לבין ייצוג מושלם שלו. הצלחתו נוצרת, כאשר אינו צריך לבחור בין השניים . כאשר ג'ף וול רואה התרחשות יוצאת דופן, כמו גברים רצים בפרוורים עם רובים או משפחה מפונה מביתה באלימות, הוא אינו נעצר כדי לצלם, אלא חוזר לאולפן שלו ומתחיל לעבוד על יצירת הרגע מחדש, או מה שהוא מכנה "החוויה של הרגע". הוא מלהק לתפקידי הגיבורים שחקנים חובבים, בונה תפאורות מפורטות ומקיים חזרות עד שהכל נכון - ואז הוא מצלם. וול עובד יותר כמו במאי קולנוע או צייר מתקופת הרנסנס מאשר כצלם.

תגים:

צילום · מודרניזם · טכנולוגיה · מחאה · אימפרסיוניזם

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הצלם-אמן ג'ף וול", סמינריון אודות "הצלם-אמן ג'ף וול" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.