היישום אינו מחובר לאינטרנט

ייצוגם של הומוסקסואלים בתקשורת - מסטיה לנורמטיביות

עבודה מס' 066463

מחיר: 410.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: כיצד, לאור השינוי ביחס להומוסקסואלים, בא לידי ביטוי ייצוגם בתקשורת?

5,467 מילים ,24 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

במרכז עבודה זו תעמוד השאלה, כיצד, לאור השינוי ביחס להומוסקסואלים, בא לידי ביטוי ייצוגם בתקשורת? ייבדק האם חל שינוי בייצוג זה והאם יש בשינוי הייצוג כדי להעיד על שינוי במגמה הציבורית, לקבל את ההומוסקסואליות כנורמה, לאחר שהיתה במשך שנים ארוכות בחזקת סטיה?

בסדרת הריאליטי "רצים לדירה", המשודרת בערוץ 2 הפופולרי, מתחרים עשרה זוגות בביצוע משימות שונות, כדי להעפיל שלב, להתקדם ולהיות לפני האחרים ולהגיע אל החלום המיוחל, היינו אל דירה הנשקפת אל הים במערב השומרון, די סמוך לקיסריה. בין הזוגות המשתתפים בסדרה זו, מתחרה גם זוג אחד ששני חבריו בנים. זוג הומוסקסואלים. כדוגמת שאר הזוגות, הם מתמודדים על ביצוע המשימות, קיימת האינטראקציה שביניהם וההתייחסות שלהם, הן למראיין/עורך הסדרה והן לשאר הזוגות. מהתבוננות בהתנהלותם בסדרה, ניתן ללמוד על היחס הציבורי העכשווי להומוסקסואלים, על האינטראקציות של הומוסקסואלים עם כלל החברה ויותר מכל, על האופן שבו מיוצגת ההומוסקסואליות בתקשורת.

בעבודתי ארצה לטעון, כי ההומוסקסואליות עברה תהליך של קבלה חברתית, המקבל את ביטויו בייצוגים התקשורתיים של ההומוסקסואלים. אם בעבר הוזכרו האחרונים ככינוי גנאי והצגתם, גם במסגרת תקשורתית היתה כנשים מגוחכות ממין זכר, הרי שהיום גוברת הנטיה להציגם כחלק מהמיין סטרים. משמעות הדבר, לאור מעמדו של הזוג ההומוסקסואלי, רמי ורונן, בתוכנית הריאליטי "רצים לדירה", כי היחס אליהם כאל שאר הזוגות והם נשפטים על פי איכויותיהם ולא על פי זהותם המינית. בכך ניתן ללמוד על שינוי באווירה הציבורית כלפי ההומוסקסואלים.

תוכן העניינים:
מבוא
פרק 1: ייצוגים של הומוסקסואליות בתקשורת הויזואלית
פרק 2: הסטיה והנורמה
2.1. הדרת ההומוסוקסואליזם מהקונצנזוס החברתי
2.2. הגבריות הישראלית
פרק 3: הומוסקסואלים כחלק מ'ריאליטי'
3.1. תוכניות הריאליה
3.2. ייחודיות ביחס לכלל
3.3. דמיון ביחס לכלל
3.4. אמפתיה והפגנת רגשות
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

עד לשנות השמונים של המאה העשרים, היה מרבית ייצוגם של ההומוסקסואלים באמצעי התקשורת נלעג למדי. יש הרואים בהכנסת דמותם של הומוסקסואלים לסרטי קולנוע או לסדרות טלויזיה, לא יותר מאשר ניסיון לשעשע את קהל הצופים בזר ובשונה (Douglas, 1999). בדמות החד-מיניים קיים סוג מסויים של משיכה, כפי שניתן ללמוד מהנסתן של אסירות וסיפוריהן האישיים לסרט. הסצנות כוללות בין השאר מערכות יחסים לסביות בין האסירות (Herman, 2003).

תגים:

קהילה · הומולסבית · סטיה · סטייה · חברתית · מין · טלביזיה · טלויזיה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ייצוגם של הומוסקסואלים בתקשורת - מסטיה לנורמטיביות", סמינריון אודות "ייצוגם של הומוסקסואלים בתקשורת - מסטיה לנורמטיביות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.