היישום אינו מחובר לאינטרנט

התהליכים התפעוליים בחברת "שורקומפ"

עבודה מס' 066418

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצגת האסטרטגיה הארגונית של החברה, תהליכי העבודה הנהוגים בחברה (מתן פתרונות תכנה לגופים בנקאיים ופיננסיים), ושיטות בקרה ושליטה.

4,667 מילים ,13 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

העבודה ניתחה את התהליכים התפעוליים בחברת "שורקומפ".
חברת "שורקומפ" הינה ספק תוכנה מוביל בעולם המתמחה בפיתוח פתרונות פיננסיים כוללים בתחום הבנקאות הבינלאומית והשירותים הפיננסיים.
העבודה הציגה את החברה, רקע היסטורי, תמהיל מוצרים בהם מוצר הדגל IMEX ואת תמהיל לקוחותיה העיקריים שהם בנקים גדולים כקטנים ברחבי העולם.
תהליכי התפעול העיקריים בחברה המוצגים כאן כוללים שבעה תהליכים והם, מענה ל- RFI "בקשה למידע", מענה ל- RFP "בקשה להצעות", פתיחת פרויקט חדש, הקמת סביבות פיתוח לפרויקט, ניהול שירות ללקוח, הפצת עדכוני תוכנה ללקוחות, גיוס עובדים חדשים.
הוצגה מערכת האיכות בחברה כאשר הגורם האחראי ליישם את מדיניות החברה בנושא איכות התוכנה הינה המחלקה הבנקאית.
הוצגו כל אותן פעולות המניעה באיכות וכן הפעולות המתקנות הנדרשות.
תוארה מערכת בקרת איכות בה הוצעה דרך לבניית תהליך QC ,חלוקה והגדרת תפקידים, נקודות ושיטת הבקרה, בניית ושיפור תוצרי התיעוד בתהליכי בקרת האיכות, עם המלצה לאמץ את גישת ה- Lean Management - ניהול "רזה".
תוארה שיטה לבדיקות קבלה (Acceptance Test) בחברה המהווה את החלק של משתמשי הקצה בבדיקות המערכת, ואילו סוגי הבדיקות הנדרשות בתהליך.
האסטרטגיה התפעולית של החברה והאופן בו נגיע מיעדי התאגיד לאסטרטגיה שיווקית לקריטריונים סוגרי הזמנה ולאסטרטגיה תפעולית, תוארה בעזרת מודל חמשת השלבים של היל.
העבודה בחנה את יעדי התאגיד שהמרכזי בהם זה הרצון לגידול של 20% ברווחיות, האסטרטגיה השיווקית שבבסיסה מתן מענה ליעדי התאגיד, הגדלת נפחי שוק המטרה, הגדלת מכירות על ידי שדרוג והכנסת חידושים במוצרי החברה.
בוצע ניתוח של התאמת האסטרטגיה השיווקית והקשר לתהליכי התפעול הנדרשים לתמוך בה. יעדי הביצוע הושפעו מצרכי הלקוח, פעולות המתחרים ומעגל החיים של המוצר.
הוצגה שרשרת האספקה של הארגון החל מהייצור הראשוני של חומרי הגלם, רכיבים אלקטרוניים ועד לצרכן הסופי המשתמש בתוצרי מערכות התוכנה אשר בבנקים.

במסגרת תפעול שרשרת ההספקה הוצעו לארגון עקרונות בניהול רכש, גישה חדשה לניהול האיכות ושיטה נוספת לניהול קיבולת.
במסגרת פיתוח מוצרים חדשים הוצע לארגון תהליך חדש לחלוטין תוך התבססות על מודל הבשלות (Capability Maturity Model - CMM).

תוכן עניינים:
1. תקציר מנהלים
2. מבוא
2.1 רקע
2.2 מטרת העבודה
3. הצגת הארגון
3.1 רקע היסטורי
3.2 תמהיל מוצרים
3.3 תמהיל לקוחות
3.4 תהליכים עיקריים
3.5 מערכת האיכות
4. מערכת בקרת איכות
4.1 תהליך בניית QC
4.2 בדיקות קבלה
4.3 בדיקות בתהליך
5. אסטרטגיה תפעולית - מודל HILL
5.1 שלב 1 - יעדי החברה
5.2 שלב 2 - אסטרטגיה שיווקית
5.3 שלב 3 - תחרותיות, התאמת האסטרטגיה השיווקית
5.4 שלב 4 - אסטרטגיה תפעולית
5.5 שלב 5 - תשתית תומכת
6. הצגת שרשרת ההספקה
7. ניהול שרשרת ההספקה
7.1 עקרונות בניהול רכש
7.2 גישה לניהול איכות
7.3 שיטה לניהול קיבולת
8. תהליך לפיתוח מוצרים חדשים
9. סיכום
10. מקורות

קטע מהעבודה:

בקרת איכות היא מושג קרוב מאד לאבטחת איכות ולמעשה הם זהים. עם זאת, נכון לומר שאבטחת איכות צמחה מהכיוון של אנשי מחשוב והנדסה, בעוד שבקרת איכות צמחה מהכיוון של מבקרים (auditors) אנשי מינהל וחשבים.
אי לכך, יש הרואים את אבטחת איכות כמתמקדת בצד ההנדסי/טכני והמתודולוגי של המערכת: תיעוד, כלים, מבניות, שיטות לסימול ישויות, תכניות עבודה וכו',
בעוד שבקרת איכות מתמקדת בתכני המערכת: אמינות הנתונים, מהימנות דו"חות, בדיקות סבירות וכו'. בנושא הקבצים, למשל, אבטחת איכות תתמקד בבדיקה האם הקבצים הם טבלאיים, בנויים על בסיס סכמה מוצקה והאם הוגדרו כל הקשרים והמסלולים האפשריים (אחד לאחד, אחד לרבים, הכלה וכו').

תגים:

ניהול · התפעול · מערכת · איכות · פתוח · מוצרים · שרשרת · הספקה · מודל · HILL · ניהול · קבולת · ניהול · רכש · בקרת · איכות · מודל · הבשלות · בנקאות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "התהליכים התפעוליים בחברת "שורקומפ"", סמינריון אודות "התהליכים התפעוליים בחברת "שורקומפ"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.