היישום אינו מחובר לאינטרנט

מיחשוב חברה - ICT

עבודה מס' 066408

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצעת מערכת מחשוב ICT לארגון דמיוני בעל מערכת מחשב בסיסית.

3,750 מילים ,10 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

בעבודה זו הוצעת מערכת מחשוב ICT לארגון דמיוני בעל מערכת מחשב בסיסית.
אחד המאפיינים הבולטים ביותר של התקופה הנוכחית הוא התפתחותן המהירה של טכנולוגיות מחשבים ותקשורת. טכנולוגיות אלו חדרו לתחומים רבים בחיינו וחוללו מהפכה של ממש בחיי היום-יום.
הטכנולוגיה הקיימת בתחום המסחר האלקטרוני, מציעה מודל חדש של בניית עסק וקשר עם לקוחות עבור חברות מסחריות. ארגונים יכולים היום להתקשר בצורה טובה יותר עם ספקים ולקוחות. במקביל הטכנולוגיה הקיימת מציעה תשתית להרחבת היכולת העסקית תוך כדי שיפור ההליכים ואוטומטיזציה של פעילות המסחר. האינטרנט מציע לחברות ערוץ שיווק חדשני , ניפוץ מרחק וזמן.
זאב נוימן, משה צבירן, הוצ' דיונון 2001, "מערכות מידע הלכה למעשה".

הודגש היתרון התחרותי לחברה מעצם יישום ושדרוג מערך המחשוב שלה ומעצם בניית אתר עסקי לחברה ברשת האינטרנט לטובת הספק והלקוח.
הוסבר ותואר נושא החומרה ורכיביו הדרושים לארגון, נושא התוכנה הדרושה כגון מעבדי תמלילים , ניהול עסק, ניהול תנועות TPS, מערכת מידע למנהלים MIS.
ציוד היקפי נדרש ותפקידו במערך המחשוב וסוגי רשתות נדרשים בעיקר רשת נייחת.
העבודה תיארה גם את רמת החומרה והשיקולים הנדרשים לכך כגון כמות המידע ורמת זמינותו לארגון.
ברמת התוכנה הושם דגש עקרי על חוקיותה והצורך ברכש רישיונות מספקי התוכנה וכן על נושא אבטחת המידע וחשיבותו העצומה לארגון בעיקר בשל פתיחותו לניהול עסקים גם על גבי רשת האינטרנט.
לבסוף תיארתי את התנאים הנדרשים לביצוע והקמת אתר עסקי ברשת האינטרנט, הכולל את כל נושא המסחר האלקטרוני B2B ו- B2c, את תרומתו ליתרון תחרותי וניצול יעיל יותר של המסחר.

תוכן העניינים:
1. תקציר מנהלים
2. מבוא
2.1 מבנה החברה
3. יתרונות עסקיים לארגון
3.1 יתרונות תחרותיים מיישום המערכת
3.2 סוגי תוכנה לקבלת החלטות (אסטרטגי, טקטי, תפעולי)
4. חומרה תוכנה ורשתות
4.1 רכיבי חומרה
4.2 רכש תוכנה
4.3 ציוד היקפי נדרש
4.4 רשתות תקשורת בארגון
5. רמת החומרה
5.1 פלטפורמת חומרה
6. תוכנה
6.1 אבטחת מידע
6.2 מהו הרישוי הדרוש לארגון?
7. גיבוי ואחסון מידע
7.1 דרישות לגיבוי ויכולת אחזור
7.2 שיקולים בבחירת ספקים לאחסון מידע
8. מסחר אלקטרוני
8.1 מבוא
8.2 תנאים מקדימים
8.3 תרומת המסחר האלקטרוני
8.4 רעיונות לניצול יעיל של המסחר
9. סיכום
10. מקורות

קטע מהעבודה:

מערכת זו תתמוך בתהליכי הארגון, תאפשר חסכון בכוח אדם, תוריד רמות מלאי, תבטיח עמידה במועדי הספקה, תמנע עקיפת נהלים, תצור סדר עבודה בארגון והנתונים במערכת תמיד יהיו אמינים. מערכת זו נועדה לסייע ולייעל את הפעילות השוטפת של ארגון מסוים, לקצר ולזרז תהליכים באותה חברה, מאפשרת גישה למידע עדכני ואמין על המתרחש בחברה בכל זמן ובכל מנגנון בתוך הארגון. בזמנים של היום, שלארגון יכול להיות משרד מכירות בישראל, מפעל בסין ולקוחות מכל העולם, אנו זקוקים ואף ותלותיים במערכת מידע מסוג זה שעוזרת לנו להפוך את העולם שלנו להיות לכפר גלובלי אחד קטן ומגשרת למעננו על כל הפרובלמאטיות וקומפליקציה ששזורים בארגון גדול ומסועף כזה.

תגים:

מערכות מידע · יתרון עסקי · חומרה · תוכנה · מסחר אלקטרוני · אבטחת מידע

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מיחשוב חברה - ICT", סמינריון אודות "מיחשוב חברה - ICT" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.