היישום אינו מחובר לאינטרנט

תכנית שיווקית לשירות מיחשוב חדשני לסטודנט

עבודה מס' 060273

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח עסקי ועריכת סקר שוק למוצר Computer less

3,853 מילים ,3 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

בישראל כ-160,000 סטודנטים, כאשר רובם באוניברסיטאות וכ-28% במכללות ובשלוחות. בשל הדרישה ההולכת וגדלה לאיוש מקצועות ותפקידים להם נדרשת השכלה גבוהה, ניראית מגמת צמיחה באוכ' הסטודנטים.
במסגרת לימודיהם נדרשים הסטודנטים להגיש מטלות למינהן, לעשות מחקרים, להשיג אינפורמציה וכד', לכל אלה נדרש מחשב. המחשב הפך להיות פריט אלמנטרי לסטודנט בעקבות המוזכר לעיל ובעקבות הקידמה, אך לאחוז גדול מאוכ' הסטודנטים אין אפשרות כלכלית לרוכשו.
Computer-less יפתור בעיה כספית זו, ויחסוך זמן ב"מרדף" אחר מכרים שיש ברשותם מחשב ו\או בבילוי שעות רבות מול המחשב במוסדות בהם הם לומדים.
Computer-less מספק שירותי מחשב אישי ללא הצורך ברכישתו, בבית הסטודנט מותקן שקע תקשורת המחבר אותו ע"י קוד אישי\סודי, למרכז המספק שירותים אלה. השרות יכלול בתוכו את כל התוכנות הקיימות בשוק, אינטרנט ושירותי דוא"ל, וכל זאת בעלות חודשית אטרקטיבית של 199 ש"ח.

מהסקר שערכנו עולה כי הנכונות להתחברות לשרות מסוג זה הנה כ-90% בקרב כלל הסטודנטים. מהממצאים עולה כי בקרב אוכ' הסטודנטים באוניברסיטאות ובמכללות קיים אחוז ניכר של סטודנטים ללא מחשב כ-65%, לעומת 13% בשלוחות, בעקבות הנתונים הללו החלטנו כי אנו נתמקד בתחילה בשוק המטרה של סטודנטים ללא מחשב הלומדים במכללות ובאוניברסיטאות, למרות ההתעניינות שהביעו סטודנטים שיש ברשותם מחשב.
הצעתנו היא למקם את מרכז Computer-less בדרום הארץ בתחילה, לצורך הוזלת עלויות. במרכז, בנוסף למחשב המרכזי תהיינה מח' טלמרקטינג, מח' שירות לקוחות, מח' הזמנות.
כמו כן תעסיק Computer-less מתקינים במספר מוקדים בארץ, לצורך התקנת השרות בבית הלקוח.

אנו צופים כי תהיה היענות נלהבת של שוק המטרה לשרות האטרקטיבי והחדשני.
לאחר התבססות בשוק מטרה זה, אנו נפנה לפלחי שוק שונים.

זהו עידן המחשבים, ובכוונתינו לנצל זאת, ולהפוך את Computer-less למותג עולמי.

תוכן העניינים:
1. תקציר מנהלים
2. רקע וניתוח שוק המחשבים במדינת ישראל
3. מצב קיים
4. תאור השרות
5. תכנון אסטרטגיית השיווק
6. ניתוח סביבת המאקרו לפי מודל PEST
7. ניתוח סביבת המיקרו לפי מודל חמשת הכוחות של PORTER
8. מחקר שוק
9. מיצוב השרות
10. ניתוח אסטרטגיה לפי מודל S.W.O.T
11. סיווג השרות עפ"י מודל BCG
12. קביעת אסטרטגיה שיווקית לפי אסטרטגיית מחזור חיי המוצר
13. תמהיל השיווק - ארבעת הP -
14. מדדי בקרה
15. סיכום ומסקנות
נספח א - שאלון סקר שוק
ביבליוגרפיה

מקורות:

הורניק, י. (1985), ניהול השיווק. האוניברסיטה הפתוחה.
קוטלר, פ., ארמסטרונג, ג. (1994), עקרונות השיווק. המכון לפריון העבודה והייצור.
Drucker P.F, Management Tasks, Responsibilities, Practices, New York, Harper Row, 1974.

תגים:

שיווק · יזמות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תכנית שיווקית לשירות מיחשוב חדשני לסטודנט", סמינריון אודות "תכנית שיווקית לשירות מיחשוב חדשני לסטודנט" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.