היישום אינו מחובר לאינטרנט

תכנית שיווקית לאייפד בישראל

עבודה מס' 068425

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תיאור המצב השיווקי הנוכחי ותוכנית שיווקית להבאתו של האייפד לישראל.

6,384 מילים ,10 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

אייפד הוא מחשב לוח של חברת אפל. הוא נחשף לראשונה במסיבת עיתונאים ב-27 בינואר 2010, בסן פרנסיסקו. האייפד כולל מסך רב-מגע, עוביו 1.3 סנטימטר ומשקלו 680 גרם. מהירות המעבד היא 1 ג'יגה הרץ. ל-iPad יש יכולת תצוגת סרטים באיכות HD ותמיכה הן ב-WiFi והן בבלוטות'. חלק מגרסאות המחשב יכללו תמיכה גם בתקשורת סלולרית. יכולת מרכזית של אייפד היא אייבוק: תצוגת ספרים אלקטרוניים. לפי חלק מהערכות האנליסטים האייפד הולך לכבוש נתח שוק ניכר ממכירות כלל המחשבים בעולם וליצור מהפיכה בדרך בה אנחנו צורכים תוכן.

מסמך זה מתאר בתחילה את המצב השיווקי הנוכחי של חברת אפל וכיצד הפכה מחברת מחשבים של מוצרי פרימיום, שכמעט נעלמה מהשוק הישראלי עקב מחירים גבוהים, לחברה שכבשה 15% משוק הטלפונים החכמים העולמי והגיעה להיות החברה הטכנולוגית הגדולה בעולם מבחינת שוווי שוק. בתוך כך שמרה אפל על מעמדה ותדמיתה כחברה של מוצרים מעוצבים, חדשניים, ידידותיים למשתמש ובעיקר "קוליים" למרות היותם יקרים יותר מהמתחרים ובעלי פחות תכונות.
בשלב שני מציע המסמך תוכנית שיווקית להבאתו של האייפד לישראל תוך יישום הפעולות המצליחות שבוצעו עם הבאתו של האייפון לארץ. בשונה מהאייפון, המסמך מתאר כיצד יש לפרסם את האייפד על מנת להדגיש את יכולותיו הרבות, שלא בהכרח ברורות לציבור וכיצד הוא מתאים עבור כל המשפחה.
המסמך גם מתאר אילו צדדים בעיתיים יש בשיווק האייפד וכיצד עליו להתמודד עם התחרות הגוברת מצד כל חברות הטכנולוגיה המובילות בעולם.

*הערה - המקורות למידע במסמך זה מופיעים בתוך המסמך עצמו כקישורים.

תוכן העניינים:
תמצית מנהלים
המצב השיווקי הנוכחי
על החברה
אפיון הגישה השיווקית המאפיינת את פעילות החברה
תיאור האייפד על פי השלב במחזור החיים בו הוא נמצא
תיאור האייפד על פי מרכיבי תמהיל השיווק
המוצר
המחיר
המקום
הקידום
פירוט אסטרטגיית הבידול והמיצוב שנבחרה עבור המוצר
תיאור סביבת המיקרו של החברה
הסביבה התחרותית של החברה לפי פורטר
תיאור סביבת המאקרו של החברה
תיאור השווקים הזרים בהם החברה פועלת ומאפייניהם ודרכי הפעולה בכל שוק
ניתוח SWOT לשיווק האייפד של אפל בישראל
יעדים שיווקיים
אסטרטגיה שיווקית
תכנית פעולה
אמצעי בקרה

קטע מהעבודה:

תמהיל התקשורת השיווקית:
פרסום - מראשית ימיה אפל נודעה אפל בפרסומות שלה, ששידרו ידידותיות למשתמש, "קוליות", "מגניבות" מול ה"מרובעות" של מתחרותיה IBM ומייקרוסופט. סרטון הפרסומת לרגל השקת המק בשנת 1984 המראה את המק כמציל העולם מידי העריצות והטוטליטריות של מתחרותיה נחשב לאבן דרך בתחום הפרסום. פרסומת הראשונה בטלוויזיה לאייפד שודרה לפני כחודשיים בטקס חלוקת פרסי האוסקר ה-82 וכ-40 מיליון צופים צפו בה. הפרסומת הודיעה רשמית על תאריך תחילת המכירה של האייפד. הצפייה בה מלמדת אותנו משהו נוסף: חברת אפל מתבגרת ועוברת לשלב הבא, אל ה-Mass Market, היכן שהכסף הגדול נמצא (בניגוד ל Early Market קהל המאמצים המיידיים - חובבי הגאדג'טים).

תגים:

יעדים שיווקיים · גאדג'טים · חפיצים · הייטק · מחשבים

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תכנית שיווקית לאייפד בישראל", סמינריון אודות "תכנית שיווקית לאייפד בישראל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.