היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח כמותי בניהול-הוספת שירותי מיחשוב במלון אינטרקונטיננטל

עבודה מס' 050840

מחיר: 179.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: העבודה בוחנת הכנסה של מכשיר פקס-סורק נייד כשירות לאורחים שהם אנשי עסקים.

1,928 מילים ,2000

תקציר העבודה:

בחרנו להתמקד במלון "דויד אינטרקונטינטל " כבמלון שבו קיים הפוטנציאל להרחבה בשירותים הניתנים לאנשי עסקים המתאכסנים במלונות מדרגה גבוהה כמו זו של המלון הנ"ל.
הצרכים והעדיפויות של אנשי העסקים השתנו בחמש השנים האחרונות והם ימשיכו להשתנות בעתיד בכל הנוגע לבחירת מלון עסקים.
כיום דרוש יותר מחדר מרווח ושקט, בעל סטנדרטים גבוהים.
אנשי העסקים רואים בחדר מאין מרכז פיקוד היי-טק, ממנו יוכלו לנהל את עסקיהם ולהיות בקשר עם הלקוחות ועם המשרד, אך מה שיניע בצורה הולכת וגוברת את הנוסעים בעתיד הוא התמורה.
לדברי סמנכ"ל בכיר למכירות ולשיווק ברשת "אינטרקונטינטל" יותר ויותר נוסעים מעונינים בשליטה רבה יותר בנסיעה, הן בטיסה הן במלון. הם רוצים את האפשרות לעשות עסקים מהחדר בשעה שירצו, ושהאוכל יהיה מגוון. הם רוצים גמישות, שיוכלו לקבל ולשנות את החדר כאשר מתאים להם. זאת לעומת העבר כאשר הנוסעים השתמשו במרכזי עסקים.
כיום הם רוצים לעשות את כל העבודה בעצמם, בעיקר להשתמש בדואר אלקטרוני. כשכל הנתונים שווים, תוכניות מיוחדות לאורח הנאמן יוכלו להשפיע על בחירת המלון.
אבל אין זה הקריטריון העיקרי. המיקום ויכולת המלון לספק את הצרכים ולהגיש שירות יעיל מופיעים תמיד במקום הראשון.

מה מתסכל יותר? לשכוח לארוז את המחשב הנייד, או לגלות בהגיעך למלון שלא ניתן לחברו, לראות שאין לך את המתאם הנכון לטלפון או לתושבת החיבור לחשמל, שמתאם ה- CD-ROM שלך הלך לאיבוד או שהמודם שלך סובל מ "ג'ט לג" ?
מובן שגם יהיו הודעות דואר אלקטרוני חיוניות שנתקעו בחלל- אלא אם כן תוכל לקבל עזרה מדלפק המלון.
לטענת הרשת "אינטרקונטינטל", היא רשת מלונות הראשונה שמעניקה עזרה בנושאים אלה בדמותו של מנהל יחסי קיברנטיקה המעניק תמיכה למחשבים, 24 שעות ביממה.
המנהל יקבל את פניך בשעת ההרשמה ויציע לסייע בחיבור המחשב ובקישורו למערכות הטלפון והחשמל של המלון. אנשים אלה עוברים הכשרה כדי שיוכלו לתמוך בתוכניות רווחות לעיבוד תמלילים וגיליון אלקטרוני. והם מעמידים לרשות האורחים מדפסות ומוצרי חומרה אחרים, ללא תשלום.
לדבריו של נשיא רשת אינטרקונטינטל באסיה- אוקיינוס השקט, בסינגפור, "יותר מ- 60% מהאורחים במלונות הרשת נוסעים עם מחשב נייד, ורבים מהם נתקלים בבעיה מסוג זה או אחר, כמו מהירות חיוג לא מתאימה או תוכנה לא מתאימה.
מנהל הקיברנטיקה יוכל לפתור זאת. לרשות אנשי העסקים עומד היום "פוג'יטסו 2000" - מכשיר פקס- סורק נייד שגודלו בערך כגודל קלטת וידאו, המאפשר לסרוק, לשמור או לשגר מסמכים, עד שלושים דפים בגודל A4, המכילים מכתבים, שרטוטים, מפות או תרשימים, בכתב יד או מודפסים- מכל מקום בו נמצאים באמצעות טלפון סולולרי, כך שאין צורך במחשב נייד או ב- PC.
"פוג'יטסו 2000" מתאים למרבית ספקי שירות האינטרנט ולטלפונים סולולריים תואמי- נתונים.

תוכן עניינים:
הקדמה
אומדן השקעה הנדרשת
נתונים על הביקוש
משוואת הרגרסיה
NPV ו-IRR
הוצאות תפעול
הרווח הצפוי
המלצות וסיכום
נספחים

תגים:

תירות · תמיכה · טכנולוגיה · מחשב

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח כמותי בניהול-הוספת שירותי מיחשוב במלון אינטרקונטיננטל", סמינריון אודות "ניתוח כמותי בניהול-הוספת שירותי מיחשוב במלון אינטרקונטיננטל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.