היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת תעשיית משי בע"מ - תכנית עסקית

עבודה מס' 066758

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת הכדאיות הכלכלית של הוספת קו ייצור חדש בחברה תעשיית משי בע"מ, חברה העוסקת בייצור ובשיווק של הלבשה תחתונה לנשים ולגברים.

8,358 מילים ,8 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

הנהלת החברה רוצה לבחון את הכדאיות הכלכלית של הוספת קו ייצור חדש אשר פונה לקהל לקוחות חדש (הסקטור העסקי והציבורי),תוך ניצול המעמד והמוניטין הקיימים לחברה בענף הטכסטיל והאופנה. יתר על כן יש לבחון את הפוטנציאל הגלום בהוספת קו יצור חדש, תוך התייחסות לאופציה של הפקת רווחים עתידיים אשר יצדיקו את השקעה. לחברה יש יכולות פיננסיות גבוהות, היא נשענת על יתרות מזמנים זמינים גבוהים ובנוסף אם תזדקק למימון נוסף לרשותה עומדת אופציית אשראי בתנאים נוחים.
מרחב התוכנית העסקית הוא פיתוח קו מוצרי יוקרה המהווה פרויקט ייחודי לחברה שמיועד לשוק הישראלי והעולמי (יצוא של 85% מהמחזור).

תוכן עניינים:
1. תמצית מנהלים
1.1 מטרת התוכנית העסקית
1.2 תמצית החזון, משימה והחברה
1.3 תמצית תאור הענף והשוק כולל ההזדמנות העסקית
תאור ההזדמנות העסקית
1.4 תמצית תאור המוצר
1.5 תמצית האסטרטגיה
1.6 תמצית פיננסית
2. החזון העסקי ומשימת העל
3. תאור החברה
3.1 תאור כללי של החברה והגדרת העסק
3.2 היסטוריה ופעילות עד היום
מוצרי החברה
3.3 תהליך התפעול כיום
3.4 מבנה בעלות
3.5 ניתוח מצב פיננסי
4. ניתוח הענף והשוק
4.1 תאור הענף והשוק
4.2 גודל וצמיחת הענף
4.3 מאפיינים
4.3.1 הסביבה העסקית
4.3.2 שרשרת ערך
4.3.3 חסמי כניסה
4.3.4:KSF
4.4 מגמות:
4.5 פילוח שוק והגדרת שוק היעד
4.6 מאפייני הלקוחות
4.7 מתחרים ותחרות
5. המוצר/השרות
5.1 תאור המוצר
5.2 מענה לצורך ויתרונות
5.3 תמחיר ותחשיב בסיסי למוצר
5.4 השוואה למוצרים מתחרים
6. אסטרטגיה עסקית ושיווקית
6.1 מטרות ויעדים אסטרטגים
6.2 האסטרטגיה העסקית
6.3 אסטרטגיה השיווקית
6.4 צינורות השיווק
6.5 מדיניות מחירים
6.6 תמהיל הקידום
6.7 תוכנית המכירות (באלפי ש"ח)
7. תוכנית המחקר והפיתוח
8. תוכנית תפעול וכוח-אדם
8.1 תהליך התפעול והשרות
8.2 כוח אדם
8.3 מבנה ארגוני
9. תוכנית המימון וההשקעות
9.1 רשימת ההשקעות
9.1.1 דוח שימושים ומקורות
10. תוכנית פיננסית
10.1 הנחות יסוד לתוכנית הפיננסית
11. נספח - ניתוח SWOT
12. רשימת מקורות המידע (אינטרנט)

קטע מהעבודה:

החברה מעוניינת ליצור מותג חדש הפונה לסקטור העסקי והציבורי כאחד. לפי מודל פורטר, האסטרטגיה תהיה כזו שתמתג את המוצר ותיצור בידול. החברה מעוניינת לבדל את מוצריה, לגרום לצרכנים להבין שהמוצר הוא ייחודי ושונה ממוצרים של חברות אחרות. החברה רוצה ליצור מדיניות מחירים שתאפשר חדירה קלה ותגרום למיצוב המוצר.
כיוון שהחברה רוצה להגיע לתודעה של הסקטור העסקי והציבורי כאחד האסטרטגיה השיווקית של החברה היא שווק המוצר ברשתות המובילות שבהם היא משווקת את שאר מוצריה. משי מדגישה כי מרבית מוצריה מיוצרים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר ובאיכות הגבוהה ביותר. מתאים לתפיסת החברה את עצמה כמנהיגה טכנולוגית וליתרונה התחרותי.

תגים:

תוכנית · עסקית · שיווק · חשבונאות · חברת · טקסטיל · הלבשה · תחתונה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת תעשיית משי בע"מ - תכנית עסקית", סמינריון אודות "חברת תעשיית משי בע"מ - תכנית עסקית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.