היישום אינו מחובר לאינטרנט

תפישת מרחב החלל וזמן ועידן הוירטואלי

עבודה מס' 066313

מחיר: 102.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת השפעת הקדמה הטכנולוגית ומורפולוגית הרשת על התרבות.

2,423 מילים ,4 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

העבודה בוחנת את השפעת הקדמה הטכנולוגית ומורפולוגית הרשת על תרבותינו, תוך סקירת נושאים כגון: תפישת חלל-זמן, רשתות, וירטואליות.
העבודה מביאה ניתוח מאמרים חברתיים ופילוסופיים ודוגמאות מתחום האדריכלות הפוסט-מודרנית.

תוכן עניינים:
1.שאלת החלל אל מול הזמן (השוואה - תיאוריות איינשטיין / ניוטון)
2. רשתות - השפעת הקדמה הטכנולוגית והמורפולוגיה של הרשת על תרבותינו, תוך ניתוח מאמר של פול וריליו / "קיברנטיקה וחברה".
3. וירטואליות - מעבר לעידן הוירטואלי והמשמעות של תפישת מושגים, מידע וחומר.ניתוח מאמרה של קת'רין היילס / "מצב של וירטואליות"
4. נספח תמונות כדוגמאות לניתוח הטקסט.
5. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

בעשייה האדריכלית הקונקרטית, תהליך הבנייה המסורתי בוצע בשלבים ובהתקדמות לינראית, בהתאם להיררכיה של האלמנטים בבניין. כלומר, אלמנטים מסויימים הוגדרו כמרכזיים ועל כן היוו את הבסיס לשאר הבנייה (פיזית וקונספטואלית). השפה האדריכלית המודרנית מבוססת על היררכיה מסוג זה, כאשר השלד של המבנה (בטון / פלדה) הוא האלמנט המייצר היררכיה ושאר האלמנטים (פתחים, מדרגות, קירוי וכדומה) אינם יכולים להתקיים באופן עצמאי, ללא השלד.
השינוי המהותי חל בהבנת העשייה האדריכלית כמכלול, כאשר נוצרת תלות הדדית בין כל חלקי הבניין ותהליך הבנייה הוא מרושת, כלומר לא קיימת היררכיה בין האלמנטים כיוון שהכל נבנה במקביל.
על פי התפישה האלקטרונית, המבנה מהווה חלק בלתי נפרד מההשתנות המתמדת של המרחב ולא כחלק נפרד ממנו (כמו האובייקט האדריכלי המודרניסטי) ובהתאם לכך, מנסה אדריכלות העידן האלקטרוני ליצור השתלבות מקסימאלית בגיאומטריה של המרחב-זמן.

תגים:

אדריכלות · חלל · זמן · מרחב · וירטואלי · פוסט מודרני · רשת אינטרנט

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תפישת מרחב החלל וזמן ועידן הוירטואלי", סמינריון אודות "תפישת מרחב החלל וזמן ועידן הוירטואלי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.