היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיפור איכות השירות במשטרת ישראל

עבודה מס' 066296

מחיר: 483.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: שיפור איכות השירות של משטרת ישראל על פי מודל ה Servqual תוך שימוש במודל הפערים.

24,355 מילים ,16 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

עוד טרם הקמת מדינת ישראל (1948) החלו דיונים מעמיקים באפיון הקמת גוף האכיפה המדיני - משטרת ישראל. כעבור שנים של בנייה, התעצמות והתפתחות, משטרת ישראל מתהדרת היום בשכלולים טכנולוגיים מתקדמים, אמצעי לחימה מגוונים, כוח אדם בעל התמחויות סקטוריאליות רחבות ומערך שירות טוב בפריסה ארצית.
על אף כל אלו נדמה כי בשנים האחרונות הולכת ומתדרדרת תפיסת התדמית הארגונית של המשטרה בקרב האוכלוסייה בארץ, האזרחים ושאר מקבלי השירות. חשיפת פרשיות שחיתות רבות, יחד עם סיקורים תקשורתיים נוקבים על כשלים מקומיים בארגון מעיבים היום כצל אפור מצמרת הארגון ועד אחרון השוטרים שבשטח וסקרים רבים מראים כי הציבור חושש שמשטרת ישראל נמצאת כיום במצב הגרוע ביותר מיום היווסדה.
האם אכן אלו פניי הדברים ואיכות השירות בארגון ירודה כל כך? האם יתכן שרודפים את האירגון? האם תפיסת התדמית המצטיירת בציבור באופן כה שלילי מבוססת על עובדות או שמא נובעת מגורמים חדשים שנוספו לזירה? או שמא כולם גם יחד?

בעבודה זו אנו דנים על משטרת ישראל ואיך ניתן למצב אותה מחדש.
מושג המיצוב מחדש נובע ממספר גורמים ביניהם התדמית ואיכות השרות כפי שהיא נתפסת על ידי על ידי הלקוחות / מקבלי השירות.
לאחר ביצוע סקירה על הרקע של משטרת ישראל ניגשנו לספרות המקצועית ובדקנו באיזה מישור כדאי לנו להתמקד בפרויקט זה. לאחר בדיקת הספרות, החלטנו לבחור במודל ה SERVQUAL כמרכיב המרכזי למחקר, כיוון שמודל זה נוסה במספר גופי שיטור ברחבי העולם ונמצא יעיל ואפקטיבי בשיפור שירות, תדמית ומיצוב מחדש.
בפרק המחקר השיווקי ניסינו לבחון האם איכות השירות של משטרת ישראל נתפסת כבעייתית ביותר בעיני ציבור מקבלי השירות על מנת לבחון זאת ביצענו את המחקר במספר מישורים: קבוצות מיקוד, ראיון מומחים עם דוברות המשטרה ושאלון כמותי העוסק באיכות השירות במשטרת ישראל.
לאחר ביצוע המחקר השיווקי אבחנו את הבעיה המרכזית ואת בעיות המשנה כפי שהן נתפסות הן בעיני מקבלי השירות והן בעיני משטרת ישראל.

אבחון הבעיה המרכזית ובעיות המשנה היוו את תחילת הדרך למציאת פתרונות אופרטיביים איכותיים לבעיות שאובחנו הן ברמה התדמיתית והן באיכות השירות.
פתרונות אלו נבנו על בסיס מערכת תובנות מורכבת ולביצוע ישים בטווח ארוך מכיוון שלוקח זמן ארוך יחסית לביצוע שיפור של איכות שירות.
אנו מאמינם כי ביצוע צעדים אופרטיביים אלו ימצבו מחדש את משטרת ישראל במיקום גבוהה הרבה יותר ממיקומם כיום הן ברמה התדמיתית והן בשיפור רמת איכות השירות כפי שהיא נתפסת בעיני הציבור בישראל.

תוכן עניינים
1. תמצית מנהלים
2. רקע
א. כללי.
ב. ייעוד.
ג. חזון.
ד. מבנה.
ה. משימות.
ו. היסטוריה.
ז. אירועים בוני תדמית אחרונים.

3. סקירת ספרות
א. הקדמה.
ב. מהי איכות שירות.
ג. מדידת איכות שירות, פרמטרים ושיטות.
ד. איכות שירות בגופי שיטור בעולם.
ה. סיכום.

4. המחקר השיווקי
א. המחקר האיכותני
ב. ניתוח S.W.O.T
ג. המחקר הכמותי - איכות השירות במשטרת ישראל.
ד. הצגת הממצאים
ה. מגבלות למחקרים.

5. המלצות תפעוליות
א. הנחות היסוד.
ב. תוכנית אופרטיבית

6. סיכום
7. ביבליוגרפיה
8. נספח (השאלון כפי שהוגש לנבדקים במהלך המחקר הכמותי)

קטע מהעבודה:

סיווג השירות של המשטרה:
1. אופי מקבל השירות - על פי החלוקה של לאוולק (1998, Lovelock) הכוונה באופי מקבל השירות היא האם השירות נעשה למען אנשים או למען חפצים לפיכך השירות אותו מספקת משטרת ישראל הינו שירות הניתן לאנשים על מנת לסייע להם בדברים שונים החל בפשעים שנגרמו להם, מעשים פליליים דרך חקירות וכלה בפעילויות מניעה.
2. אופי הפעולה - הפעולה אותה נוקטת משטרת ישראל הינה פעולה מוחשית של מניעת פשיעה ושמירה על החוק במדינת ישראל כולל חקירות, קנסות ומעצרים של גורמים עבריינים.
...

תגים:

משטרה · משטרת ישראל · איכות שירות · שיווק · מיצוב מחדש · תדמית קמפיין

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיפור איכות השירות במשטרת ישראל", סמינריון אודות "שיפור איכות השירות במשטרת ישראל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.