היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול ותפעול שירותים - "טירת דרבי"

עבודה מס' 066184

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת טיב ואיכות השירות הניתנים בטירה וכיצד ניתן לשפרם.

4,244 מילים ,10 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

טירת "דרבי",היא טירה עתיקה ומרהיבה מימי הביניים,משמשת בית אוצר למגוון מרהיב ביופיו ונדיר באיכותו של תמונות וריהוט ואסופה מדהימה של כלי -נשק ושריון,אשר משמשים עדות לעוצמה ולהשפעה הרבה של רוזני דרבי לאורך המאות.
טירת "דרבי" ממוקמת במרחק נסיעה של פחות משעתיים מלונדון,נמצאת על גדות נהר ה - Trent קיימת גישה קלה לאתר מכל הערים המרכזיות באנגליה,בין אם ברכב או ברכבת. תשתית זו הופכת את האתר לאחד מיעדי החובה של כל מבקר באנגליה.
טירת "דרבי" מציעה סיורים בטירה (אחוזה מפוארת) ובגנים המרהיבים,פעילויות ואטרקציות ,קיימים שירותי הסעדה ברמה גבוהה ואף קיימות מספר חנויות מזכרות.
בנוסף למבקרים המגיעים מכל פלחי האוכלוסייה, טירת "דרבי" מציעה לבתי ספר הזדמנות להרחבת האופקים והידע באמצעות ביקור בחדרים מהתקופה הנורמנית ועד לתחילת המאה העשרים.
התשלום לאתר הינו חד פעמי וכולל הן את הסיור בטירה והן את הסיור והאטרקציות בגנים.
לטירה קיימות מספר בעיות, בניהול השוטף של האתר ובשירות שהוא מציע למבקרים (הלקוחות),מטרת עבודה זו היא לאתר את הבעיות ולתת פתרונות באמצעות פיתוח קונספט שירות חדש,אשר יסייעו לו להמשיך ולהיות "מותג מוביל" בין עשרת האתרים ההיסטוריים בתשלום המתוירים ביותר באנגליה כולה.

תוכן עניינים
מבוא
פרק א' - פיתוח קונספט שירות
פרק ב' - תפעול שירות ממוקד לקוח
פרק ג' - תכנית פעולה לתפעול השירות
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

1. קונספט השירות:
א. הבעיות הקיימות בטירת "דרבי" הן:
1) בעיית תורים וקיבולת המבקרים באתר - קיים עומס גדול בכניסה לאתר ובתוך תחנות האתר.
2) בעיה בתחום הבידור לילדים - אין מספיק הפעלות ואטרקציות לילדים.
3) אין לאתר יתרון תחרותי על פני אתרים אחרים באזור.
ב. שירות - מושג רב מימדי ובעל משמעות שונה בארגונים שונים,אך בכל הארגונים,הלקוח הוא זה שקובע את רמת השירות.
ניהול נכון של השירות גורם להגדלת שביעות רצון הלקוחות מהארגון מביא לצמצום עלויותיו ולהגדלת איכותו.
שניידר, ב. ובואן, ד. (1996)

תגים:

קונספט שירות · יעדים · מטרות · ניתוח SMART

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול ותפעול שירותים - "טירת דרבי"", סמינריון אודות "ניהול ותפעול שירותים - "טירת דרבי"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.