היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח כמותי לעסקים - גברים בכוח העבודה האזרחי בישראל

עבודה מס' 066177

מחיר: 312.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח מאפייני התעסוקה של גברים בכוח העבודה האזרחי בישראל, תוך שימוש בנתוני אוכלוסיית הגברים לצורך מחקר סטטיסטי.

1,739 מילים ,4 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

דרישת הבסיס ממנהל בכל עסק היא להיות בעל יכולת לבצע ניתוחים סטטיסטיים של נתונים רבים, שהעסק מעורב בהם, או להיות בעל ידע בטכניקות לפענוח נתונים (משתנים) בעלי אופי של תלות ישירה, או עקיפה בעסק.
"כיום, עסק מכל סוג שהוא, אף הקטן ביותר, תלוי מאד במוכנות לגישה לכמות גדולה של מידע...ככל שהמידע יהיה מלא ומדויק יותר, כך יוכלו הפעילויות של העסק להיות יעילות יותר". Morris, C., 1996, p.37))
דוח זה עוסק בניתוח מאפייני התעסוקה של גברים בכוח העבודה האזרחי בישראל, תוך שימוש בנתוני אוכלוסיית הגברים לצורך מחקר סטטיסטי.
על פי הנתונים הסטטיסטיים של הלמ"ס (הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה), בהסתמך על המפקדים שביצעה מדינת ישראל (האחרון בשנת 1995), אחוז הגברים המועסקים בכוח העבודה האזרחי מצוי במגמת ירידה (63.8% בשנת 1995, לעומת 73% ב-1961, מתוך כלל אוכלוסית הגברים), למרות הרמה ההולכת ועולה של השכלת אוכלוסית המדגם ויציבות באחוזים בגילאי האוכלוסיה הרלוונטית (ראה נספחים 1 ו-2).

* כנושא ראשי, יעסוק הדוח באוכלוסיית הגברים בכוח העבודה בישראל.
* במחקר משני תבוצע השוואה בין גברים לנשים בכוח העבודה האזרחי.

"ישנן שלוש דרכים עיקריות לאיסוף תשובות דרושות. האחת היא - להגיע אל התשובה לבד, השניה היא - 'לשאול' את התשובה ממישהו אחר, והשלישית היא למצוא אותה בספרות עזר קיימת". Morris, C., 1996, p.41))

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. גברים בכוח העבודה האזרחי
3. גברים שאינם בכוח העבודה האזרחי
4. השוואה בין גברים לנשים בכוח העבודה האזרחי
5. סיכום
6. ביבליוגרפיה
7. נספחים

קטע מהעבודה:

המחקר בפרק זה יעסוק במציאת עוצמת קשר בין השכלה לאחוז תעסוקה, באוכלוסיית הגברים בכוח העבודה האזרחי בישראל.
המחקר מתבסס על הנתונים מטבלאות רלוונטיות של השנתון הסטטיסטי לישראל מס' 54 של הלמ"ס לשנת 2003, כפי שהוצגו בדפי המטלה.
נתונים משלימים, שנאספו לצורך השלמה וביסוס מסקנות, מוצגים בהמשך הדוח ובפרק הנספחים.

תגים:

סטטיסטיקה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח כמותי לעסקים - גברים בכוח העבודה האזרחי בישראל", סמינריון אודות "ניתוח כמותי לעסקים - גברים בכוח העבודה האזרחי בישראל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.