היישום אינו מחובר לאינטרנט

התפתחות העדפה מינית הומוסקסואלית אצל ילדים

עבודה מס' 065976

מחיר: 191.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: העלאת המודעות והרגישות במורכבות נושא ההעדפה המינית שהמערכות החינוכיות חייבות להפגין .

3,492 מילים ,12 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

רכישת ובנית זהות מינית היא תהליך ארוך, הנמשך מהגיל הרך ועד הבגרות המינית.
רוב הילדים עוברים תהליכים מוכרים של רכישת זהות "נורמטיבית", התואמת לשייכות מינית ביולוגית, זהות מינית והעדפה מינית בבגרות של בן זוג מהמין השני.
אך במקביל ל" נורמה ", כ-10% מהאוכלוסייה הבוגרת מינית, מוצאים עצמם חווים מצב שונה, בו ההעדפה מופנית אל בני אותו המין או, לסירוגין, לשני המינים ומשתייכים באופן גלוי או סמוי לחוויה ההומוסקסואלית.
ב-10 שנים האחרונות ישנה בחברה הישראלית פתיחות מסוימת ויכולת קבלה רחבה יותר כלפי הומוסקסואלים. דמויות רבות מתוך סדרות מזוהות עם הומוסקסואלים (דמויות מתוך הסדרה הישראלית "פלורנטין" או הסדרה הקומיתEllen בה השחקנית הראשית יצאה מהארון יחד עם הדמות שגילמה בסדרה), זמרים מוכרים חיים חיים הומוסקסואלים גלויים (כ-קורין אלאל ועיברי לידר) ומצעדי "גאווה " המוניים מתקיימים, בתמיכה של עיריות כמו תל אביב או אילת. פתיחות זו מרככת את הקושי עבור ההומוסקסואלים, אך הוא עודו קיים. על הפרט להתמודד עם סטיגמה,עם דעות קדומות ועם חששות מדחייה ובדידות, המשפיעים עליו ועל המעגלים הקרובים לו (משפחה וחברים קרובים).
בעבודה הנוכחית אנסה לבדוק בין היתר איך ומתי נוצרת הזהות ההומוסקסואלית, האם ניתן לצפות ב"ניצנים" של זהות הומוסקסואלית בילדות ואיך ניתן לעזור בשעת ה"יציאה מן הארון".

תוכן:
הקדמה
תיאור מקרים
התפתחות זהות מינית "נורמטיבית "
אני הומוסקסואל : האם זו בחירה ?
הסביבה ומערכות תמיכה
סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

תיאוריות שונות מנסות לתת תשובה על השאלה מה הם הגורמים הקובעים את הזהות המינית וממתי היא מתפתחת. השאלה היא אכן מעניינת, אך עדיין לא נמצאה תשובה אחת שמצליחה להקיף את התהליך כולו.
בין התיאוריות השונות יש נקודות משותפות, אחת מהן היא חלוקת תהליך ההתפתחות המינית לשלבים המתפתחים מהגיל הרך ביותר ועד גיל ההתבגרות המאוחרת.
ניתן לחלק את השנים לכמה שלבים ( Beal, Carole R.- 1994 ):

תגים:

זהות · מינית · מיני · הומוסקסואליות · זהות-מיני · מגדר · אהבה · משיכה · מינית · לסביות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "התפתחות העדפה מינית הומוסקסואלית אצל ילדים", סמינריון אודות "התפתחות העדפה מינית הומוסקסואלית אצל ילדים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.