היישום אינו מחובר לאינטרנט

רגשות העולים בתהליך גיבוש זהות מינית ומגדרית הומוסקסואלית

עבודה מס' 069665

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת רגשות העולים בקרב מרואיין הומוסקסואל בתהליך גיבוש הזהות המינית והמגדרית שלו. דגש על חוקי רגש חברתיים.

4,253 מילים ,8 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

"יש לי שני אחים גדולים ממני במערכות יחסים ואחד נשוי. ומצליחים ומי אני פתאום נער סוג של מתבגר.. מוצא את עצמו הומו??? אואו ההורים שלי ירצחו אותי על זה. אז כמובן שהעדפתי להבין שטעיתי...העדפתי לקוות שזו תחושה שכולם מרגישים בין חברים טובים ממש". (מתוך הראיון).
נטייה מינית וזהות מגדרית הן נושאים מורכבים ומסובכים. בשנים האחרונות הספרות האקדמית בתחום ענפה ביותר וכך גם השיח בקרב הציבור. בעבודה זו בחרתי לראיין ידיד קרוב שהינו הומוסקסואל. הרגשתי שקרבתי למרואיין תקל עלי בתהליך הריאיון והוא ייפתח בפני בצורה טובה יותר בשל היכרותנו. כך אכן היה. הרגשתי שהמרואיין היה גלוי בפני באופן מיוחד. פתיחות זו הביאה להעלאת רגשות רבים מצד המרואיין בריאיון. בשל כך בחרתי לעסוק בניתוח רגשותיו של המרואיין בעקבות נטייתו המינית וזהותו המגדרית. החלטתי לעסוק ברגשות בזווית מסוימת- רגשות כהתנהגות חברתית. בחרתי בזווית זאת מפני שהרגשתי שלמוסכמות חברתיות יש חלק חשוב בהתנהלות הרגשית של המרואיין בראיון.

תוכן העניינים:
1 מבוא
2 סקירת ספרות
2.1 מגדר
2.1.1 הגדרת מגדר בהקשר חברתי
2.1.2 גבריות
2.1.2.1 הגדרת גבריות
2.1.2.2 גבריות הגמונית ונשיות מודגשת
2.1.3 מגדר במוסד המשפחה
2.1.3 הסוציולוגיה של הרגשות
2.2.1 רגשות בתהליכי שינוי
3 ניתוח חומר הריאיון לאור סקירת הספרות
4 מסקנות וסיכום
ביבליוגרפיה
נספח 1-תמלול הריאיון

קטע מהעבודה:

גרסון ופייס (1985) מראות כי מגדר אינו קטגוריה אנליטית קשוחה אלא מערכת של יחסים חברתיים המושפעת מהקשרים חברתיים ספציפיים ומושפעת מפעילויות אנושיות.
בספרות עסקו במגדר בהקשר חברתי דרך:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "רגשות העולים בתהליך גיבוש זהות מינית ומגדרית הומוסקסואלית", סמינריון אודות "רגשות העולים בתהליך גיבוש זהות מינית ומגדרית הומוסקסואלית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.