היישום אינו מחובר לאינטרנט

מוטיבים אמריקאיים בפרסומות

עבודה מס' 065875

מחיר: 288.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: השפעת הפרסומת בעלת מוטיבים אמריקאיים על הצרכן

5,065 מילים ,13 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

מטרת העבודה הנוכחית היא לבדוק את השפעת הפרסום על הצרכן ובמקרה שלנו השפעת מוטיבים אמריקאיים בפרסומת כגון שמות, כינויים, ערכים וכד', על עמדות הצרכן. מטרת העבודה האופרטיבית היא לבדוק האם הצרכן הישראלי מתרשם יותר משמות לועזיים, מותגים שהוא ראה בארה"ב ועוד, למרות שלכאורה לא אין הבדלים בן המותגים.

אחד המודלים שיכולים להתאים לנושא שלנו היא הגישה הפונקציונלית ((HIMMELFARB 1974
מספר משתנים חשובים עיקריים מיוחסים להשפעת הפרסום מול שינוי עמדות:
1.תפיסה סלקטיבית- מתייחסת להיכן אדם מפנה את הקשב שלו בעולם האובייקטיבי הסובב אותו.
2.מסגרת התייחסות- מתייחסות לגורמים של תכנים מחשבתיים המשפיעים על השיפוט.
גישה זו טוענת כי אדם מחזיק בעמדות על מנת למלא צרכים מסוימים. כך, שינוי עמדה תלוי באיזו מידה תקשורת השכנוע רלוונטית לגביו. מנקודת מוצא זו הפונקציונלים בודקים את העמדות של הציבור כלפי נושאים מסוימים, ועל פי ידע זה מכוונים את האמצעים לשינוי עמדות. מתוך הנחה שהפרסומת העלולה להשפיע על שינוי עמדה שלא תואמת את הפונקציות של האדם, וכל הפרסום יכול למנוע את השינוי, ואף להשפיע בכיוון ההפוך.
על פי גישה זו הצרכן פועל לפי קבוצת ההתייחסות שלו- הוא מנה להימות לאחרים ע"י צריכת מוצרים שהם צורכים בהנחה כי כך הוא יתקרב אליהם, ואולי ידמה להם. פרסומת כזו צריכה לשלול כל מקור זיהוי אחר.
המחקר להלן יבדוק את ההתיחסות לפרסומות ולא לרכישת מוצרים משתי סיבות עיקריות:
1.אין באפשרותי מבחינה טכנית לבדוק רכישת מוצרים.
2.החוקרים (1977)BAKER&GILBERT טוענים כי שיטת המדידה הפשוטה ביותר היא, סה"כ הפרסומות מחולק במספר הקניות אולם תוצאה זו יכולה להיות, מוטה היות ויש כאלו שיקנו לאחר זמן.

ראשי פרקים:
מבוא
1.1 מטרת העבודה
1.2 הצגת הנושא
הבדלי תרבויות
השפעת מוטיבים אמריקאיים על הפרסום הישראלי
3.1 פרסום מוצרי צריכה
3.2 מקורות ליצירת עמדות:
3.3 השפעת קבוצות התייחסות:
3.4 תפיסה
3.5 שלבים בתפיסה:
3.6 מודל התנהגות צרכנים
שיטת המחקר
4.1 מטרת המחקר
4.2 אופן המחקר
4.3 הדגימה
4.4 מגבלות המחקר
4.5 המשתנים
4.6 השערות המחקר
4.7 התוצאות
סיכום העבודה
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

סמלים:
הוא מושג המתאר את הדמות המדוברת כמושא להזדהות עימה. כסמלים מבטאים חיי קבוצה ומהווים גם ביטוי מקודש שיש לו תפקיד חיוני לגיוס פוליטי, הם יוצרים תוויות זיהוי ומאפשרים את התוייתם של גבולות הקבוצה כך שניתן חיזוק לתחושת השייכות והמחוייבות של הקבוצה כגוש אחד להשיג את המטרה המיוחלת. ישנם סמלים המכוונים אל הפרט, לא בהיותו חלק מחברה, כדי לגאול אותו מהעולם הפוליטי שהוא תוהו ובוהו. הסמלים מפשטים לו את המושגים שנראים לו מעורפלים והופכים לו אותם לדברים ברורים. הסמלים המתפרשים נתפסים כמאחדים והופכים למיתוס. לדוגמא הרב קוק הינו סמל מסוג זה שהפך למיתוס.

תגים:

מוצרים · רכישה · אמריקאים · פרסומת · קניה · מודל · אמריקאי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מוטיבים אמריקאיים בפרסומות", סמינריון אודות "מוטיבים אמריקאיים בפרסומות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.