היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת נביעות - ניתוח דוחות כספיים

עבודה מס' 065830

מחיר: 264.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח פיננסי של הדוחות החשבונאיים שפרסמה חברת נביעות בשנת 2004.

4,643 מילים ,2005

תקציר העבודה:

חברת "נביעות טבע הגליל בע"מ" החלה את פעילותה בקיץ 1989, בייצור והפקת מים מינרלים ושיווקם בבקבוקים, על-פי רישיון להפקת מים מאת נציבות המים ועל-פי הסכם עם מקורות.
החל משנת 1990, החברה פועלת גם במגזר של כדי מים (מתקני ברים) המורכבים על מתקני מזיגה חשמליים, לשימוש ביתי או משרדי.
במהלך 2003 ו-2004 חלו בחברה שני שינויים מרכזיים בתחום כח האדם ובעלי המניות. בספטמבר 2003 החלה החברה ליישם תוכנית התייעלות. במסגרת התוכנית הוחלט על קיצוץ בעלויות ספקים, פיטורי עובדים וקיצוצי שכר לחלק מהעובדים (ללא פגיעה בהפרשות סוציאליות) עד לתום שנת 2004. הוחלט כי במידה ולחברה יהיה רווח תפעולי בשנת 2004, יוחזר הקיצוץ בשכר, ובלבד שלא יעביר את החברה להפסד תפעולי. ואכן בעקבות הרווח התפעולי של החברה בשנה זו, הוחזרו הסכומים שקוצצו לעובדים.

בנוסף בספטמבר 2004 רכשה "החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ" שהחזיקה בכ-45% ממניות נביעות את חלקם של בני הזוג פודהורצר בחברה שהיה גם הוא כ-45%, והפכה לבעלת השליטה היחידה בחברה. בתמורה לרכישת המניות קיבלו בני הזוג פודהורצר 11.63 מיל' דולר במזומן לפי שווי שוק של 32.8 מיל' דולר.

גורם נוסף שהשפיעה על הדוחות הכספיים של החברה הוא שומת מס שקיבלה החברה במהלך 2004 על השנים 2000 ו-2001. לפי שומה זו נדרשה החברה לשלם לרשויות המס 670 אלף ש"ח מעבר לתשלומי המס ששולמו בגין שנים אלו.

תוכן העניינים:
1. חברת "נביעות" - סקירה כללית
2. פעילות עסקית
3. סיכונים ודרכי התמודדות
4. סקירת שוק המים המינרלים
5. מתחרים בשוק
6. ניתוח מאזנים
7. ניתוח דו"ח רווח והפסד
8. ניתוח דו"ח תזרים מזומנים
9. נספח

הערת מערכת: בעבודה לא צויינו מראי מקום.

קטע מהעבודה:

שוק המים המינרלים בארץ גדול מאד והביקוש אף עולה עם הזמן. בשל הביקוש הרב נכנסות לשוק חברות נוספות מהארץ ומחו"ל עם גימיקים וטריקים למשיכת הקהל. אחד התחומים באמצעותם מנסים למשוך את הקניין הוא צורת הבקבוקים: ארוכים, צרים, מעוגלים, גוונים תכולים ופקקים מיוחדים. גם תכולת המים משתנה וניתן לרכוש בקבוקים בנפח של 1/2 ליטר, 750 מ"ל, 1 ליטר, 1.5 ואף 2 ליטר. חלק מהמוצרים ממותגים כמוצר ספורטיבי עם פקק מיוחד ועיצוב דינאמי ומנסים לפנות לפלח שוק ספציפי ולהגדיל את המכירות.

תגים:

חשבונאות נביעות · פיננסי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת נביעות - ניתוח דוחות כספיים", סמינריון אודות "חברת נביעות - ניתוח דוחות כספיים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.