היישום אינו מחובר לאינטרנט

זכויות עובדים בעת שינוי מבני במקום העבודה

עבודה מס' 065826

מחיר: 312.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת זכותם של העובדים במישור הקיבוצי והאישי בהליך של שינוי מבני במקום העבודה

4,540 מילים ,8 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

עבודה זו תדון בזכויות עובדים בעת שינוי מבני במקום העבודה.
בתחילת נסביר מהו שינוי מבני במקום העבודה, מהן המגמות והדפוסים העיקריים המובילים לשינוי מבני במקום העבודה והשלכותיהן על העובדים.
נעמוד על זכות היתר הניהולית של המעביד לערוך שינויים מבניים בחברתו תוך התייחסות למגבלות הקבועות בחוק המגנות על העובדים במשק.
לאחר מכן נעמוד על זכותם של העובדים במישור הקיבוצי בהליך של שינוי מבני במקום העבודה ונסיים בהצגת זכותם במישור האישי של העובדים בהליך של השינוי המבני.
ננסה לענות על השאלה האם כל שינוי מבני במקום העבודה מזכה את העובד המתפטר בפיצויי התפטרות בגין מפוטר או שמא יש יוצאים מן הכלל? האם נקבעו מבחנים למתן פיצויי פיטורים?
ננסה לבחון את מוסריות הפירוש לחוק 18 לחוק ההסכמים הקיבוציים בראי עיניו של העובד מצד אחד ושל המעביד מהצד האחר, האם קל מדיי להתפטר במדינת ישראל ולזכות בפיצויי פיטורים כלאחר יד או שמא להפך? האם "מכשול" פיצויי הפיטורים מעיב על המשק הישראלי וגורם לעובדים שאינם מתאימים לעבודתם, או כאלה שמבקשים לצמוח ולהתפתח להישאר בעל כורחם בעבודתם מחשש לאובדן פיצויי ההתפטרות?

תוכן העניינים:
מבוא
פרק 1 - מהו שינוי מבני ומהו מקור זכות היתר הניהולי לביצועו?
פרק 2 - זכויות העובדים בשינויים מבניים
פרק 3 - זכויות עובדים במישור האישי
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה

הערת מערכת: בעבודה לא צויינו מראי מקום.

קטע מהעבודה:

שינוי מבני הוא תהליך ארגוני המתבצע במקום העבודה, העלול להפר את ההתאמה שבין המבנה הארגוני של מקום העבודה לבין תנאי העבודה של העובדים המועסקים בו. נבחין בכמה סוגים עיקריים של שינוי מבני:
1. דפוס של מכירה: הכוונה למכירה של מפעל בשלמותו או בחלקו, המאפיין דפוס זה הוא שינוי הבעלות על המפעל שנמכר. מכירת המפעל משמעותה העברת המפעל מיד ליד, כלומר בשינוי מעביד.
2. דפוס של הפרטה: דפוס הרלוונטי לשינויים מבניים המגזר הציבורי בלבד. משמעותו-המרת הבעלות הציבורית על המפעל לבעלות פרטית. נשאלות שאלות בסיסיות הנוגעות לזכויות העובדים במישור הקיבוצי ובמישור האישי.
...

תגים:

דיני עבודה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "זכויות עובדים בעת שינוי מבני במקום העבודה", סמינריון אודות "זכויות עובדים בעת שינוי מבני במקום העבודה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.