היישום אינו מחובר לאינטרנט

ענף הטקסטיל - חברת דלתא הישראלית מול חברת NEXT הבריטית

עבודה מס' 065750

מחיר: 253.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח החברות והמלצות אסטרטגיות.

8,899 מילים ,9 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

עבודה זו תיארה את האיחוד האירופי, חוקים והסכמים עיקריים, וכיצד הם באים לידי ביטוי בהשפעה על שוק הטקסטיל וכן את הפעולות הנדרשות מחברת דלתא לאור העובדה שחברת NEXT שוקלת כניסה לשוק הישראלי.
על מנת לבחון את הנושא הספציפי הנ"ל נעשתה סקירה של כל הגורמים העשויים להשפיע בנושא הכוללת בדיקה של הסביבה הישראלית והאירופאית.
ראשית נבדק האיחוד האירופאי, גודלו וסדר גודל השפעתו על השווקים המשותפים הן בתוך אירופה והן מחוצה לה וזאת על פי מספר הביטים.
נסקרה השותפות שנרקמה בין מדינות המזרח התיכון ובין האיחוד האירופאי, את התפתחותה וכן את השלבים בין השתיים, כך גם את הקשר האמיץ שנוצר בין מדינת ישראל והאיחוד האירופאי.

לאחר סקירת הרקע נסקרו ענף הטקסטיל הישראלי כולו וחברת דלתא בפרט וענף הטקסטיל האירופאי וחברת NEXTבפרט.
בתום סקירת הענפים נותחה סביבת המקרו לפי מודל PESTEL ביחס לשתי החברות והשווקים בהן הן נמצאות, לאחר מכן נבחנה סביבת המיקרו על כל אחת מהחברות על פי מודל חמשת הכוחות של פורטר.

בבחינת האסטרטגיה השיווקית בוצע בדיקה לפי מודל SWOT לבחינת האיומים וההזדמנויות עבור חברת דלתא וחברת NEXT. ובשלב זה של הדו"ח הוצעו מספר אסטרטגיות לפעולה לכל אחת מהחברות. בהמשך נבחנו אלטרנטיבות אסטרטגיות הקימות עם התאמתן לכל אחת מהחברות והומלץ לכל חברה באיזו אסטרטגיה עליה לנקוט.

הערות
* חלק מהנתונים נכונים לתאריך לפני ההרחבה האחרונה של האיחוד האירופאי.
* בעבודה נכתב רק "ענף הטקסטיל" אך הכוונה ל"ענף הטקסטיל והאופנה".

תוכן עניינים:
מבוא
האיחוד האירופאי
מהו האיחוד האירופאי
השותפות האירופאית הים תיכונית
ישראל והאיחוד האירופאי
מתודולוגיה
ענף הטקסטיל בישראל
הסביבה התחרותית - מודל 5 הכוחות של פורטר
PSTEL- השפעת התנאים הסביבתיים
ענף הטקסטיל באירופה
הסביבה התחרותית - מודל 5 הכוחות של פורטר
PSTEL- השפעת התנאים הסביבתיים
השוואה בין ענפי הטקסטיל בישראל ובאירופה:
חברת דלתא
SWOT
חברת NEXT
SWOT
אסטרטגיות
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

על חברת דלתא להתמודד מול חדירת מתחרה אירופאית לשוק הטקסטיל בישראל שהוא שוק קשה דיו במצבו הנוכחי. שוק הטכסטיל הינו שוק גדול המחולק לטכסטיל 67% והלבשה 33% בעל דרישה גבוהה לקיום החברות הפועלות בו כיום. לכן על חברת דלתא לבחון היטב את האיחוד האירופאי לעומק ואת האלטרנטיבות הקיימות לפני השימוש באסטרטגיה כל שהי כלפי מתחרים חדשים.

תגים:

ביגוד · טכסטיל · האיחוד · האירופי · אירופה · אירופאי

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ענף הטקסטיל - חברת דלתא הישראלית מול חברת NEXT הבריטית", סמינריון אודות "ענף הטקסטיל - חברת דלתא הישראלית מול חברת NEXT הבריטית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.