היישום אינו מחובר לאינטרנט

צוותים וירטואליים

עבודה מס' 065665

מחיר: 179.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: השפעתם על הסביבה והשפעת הסביבה עליהם

1,554 מילים ,5 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

"כיום, בפועל אנו יכולים לראות שכמעט בכל ארגון או בכול צורת התארגנות חדשה אנשים אמנם נמצאים בצוות אורגני, שגם נקרא צוות, אבל הצוות חוצה את גבולות הארגון, הזמן והמרחב וכל זאת באמצעות טכנולוגיות תקשורת חדשניות" (שביט א, עמוד 20)
אחת מהדרכים המאפשרות לארגונים גמישות מקסימאלית היא צורת העבודה מבוססת הצוותים ככלל וצוותים וירטואליים בפרט. קבוצה וירטואלית כוללת חברים עצמאיים, אנשים בעלי אוטונומיה אשר מסתמכים על עצמם. למרות שהמנהיגות בצוות וירטואלי נוטה להיות לא פורמאלית, רוב החברים לוקחים תפקיד מנהיגות כלשהו בנקודה מסוימת במהלך הפרויקט. בקבוצה וירטואלית המנהיגות המשותפת היא נורמה. ישנם 2 רמות בסיסיות בקבוצה: רמת הפרטים ורמת הקבוצה. על מנת שקבוצה וירטואלית תצליח חייבת להיות אינטגרציה בין 2 הרמות (בתוך הקבוצות, בין החברים, בין צמדים ובין קבוצות). הדבר המבחין בין קבוצה וירטואלית מקבוצות אחרות אלו הם הקישורים. תחילה אנשים חייבים בקשרים פיזיים אמיתיים שהם טלפון ומחשבים המספקים את הפוטנציאל לתקשורת והם התנאי המקדים לאינפורמציה. קשרים אלו מאפשרים אינטראקציה חוצה גבולות שדרכה החברים יוצרים יחסים של אמון.

ראשי פרקים:
1. מבוא
2. הגדרות
3. גישות, מודלים ומחקרים
4. דעתי האישית
5. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

על פי Meg Hartzler&Gane Henery, המאפיינים של צוותים ווירטואליים הם:
- חברים אשר מכוונים לתוצאות
- חברים אשר מופרדים גיאוגרפית (לאומית/בינלאומית)
- חברים אשר עובדים יותר בנפרד מאשר עם חברים באותו המקום
- צוות אשר מכיל בד"כ פחות מ- 20 חברים
- צוות אשר פותר בעיות ומקבל החלטות במשותף

תגים:

טכנולוגיה · אינטרנט · תקשורת · מחשבים · עבודה · מרחוק · ניהול · ידע

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "צוותים וירטואליים", סמינריון אודות "צוותים וירטואליים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.