היישום אינו מחובר לאינטרנט

תקשורת שיווקית - טסטרס צ'ויס ממשפחת נסקפה של נסטלה

עבודה מס' 065575

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח מצב התקשורת כיום, והצעות לשיפור וצמיחה.

4,068 מילים ,8 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

בעבודה זו הוצג מותג טסטר'ס צ'ויס ממשפחת נסקפה של נסטלה. נערך ניתוח של תמהיל השיווק של המותג, במטרות השיווקיות של נסטלה/אוסם למותג TC תוך התייחסות לקהלי המטרה, מיצובו של המותג ועוד. בעבודה נבדקה נכסיות המותג תוך התייחסות לדומיננטיות שלו בשוק, לדימוי שלו בקרב הצרכנים, ולאפשרויות הצמיחה שלו. בהגדרת יעדי התקשורת שלנו על פי מודל AIDA, ולבסוף הוגדרה מדיניות תקשורת שיווקית משולבת (IMC ) לביצוע. בעבודה זו הוצע ליישם אסטרטגיה בשלושה ראשים. האחת, המשך ביסוסו של המותג בקרב קהל היעד שלו; השני, הגברת הצריכה של המותג באמצעות פיתוח ל Out of Home והגדלת נתח הלקוח, ולבסוף פיתוח פלח חדש ותת מותג חדש - Young TC, מותג לצעירים אשר לא צרכו קפה עד היום.

תוכן עניינים:
תקציר
מבוא ורקע
תמהיל השיווק
המטרות השיווקיות
ניתוח נכסיות המותג
יעדים שיווקיים ותקשורתיים
תקשורת שיווקית משולבת
תכנית השיווק השנתית
סיכום SOSTAC
ביבליוגרפיה

תגים:

שיווק · תקשורת · שיווקית · קפה · נסטלה · בניית · מותג · חיזוק · משקאות · מזון

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תקשורת שיווקית - טסטרס צ'ויס ממשפחת נסקפה של נסטלה", סמינריון אודות "תקשורת שיווקית - טסטרס צ'ויס ממשפחת נסקפה של נסטלה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.