היישום אינו מחובר לאינטרנט

תקשורת שיווקית - בניית המותג SKIN GUARD שמש-מדוזות

עבודה מס' 065544

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת מספר גורמים הקשורים במותג.

7,912 מילים ,15 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

"בניית מותג הוא תהליך ארוך וממושך, מכיוון שנכנסים לתוך הקרביים של החברה, ומנסים לדלות ממנה את התמצית. המותג אינו רק הלוגו, אלא כל מה שהלוגו מעורר. ללוגו יש תפקיד חשוב ביותר, מכיוון שהוא מעורר תוך כמה שניות את כל האסוציאציות הפסיכולוגיות של המותג. אך תפקידו האמיתי הוא להרעיד מיתר בתת המודע עוד לפני שהמודעות מתחילה לעבוד. הדבר מתחבר לערכים, החשובים לצרכן." (ריבנאי, ש., 2000).

עבודה זו מציגה את המותג "סקין גארד שמש-מדוזות" מבית אגיס. המותג פותח לאחר כ-10 שנות עבודה ומחקר ע"י חברת נידריה העוסקת בביולוגיה ימית ומשווקת ע"י אגיס.
אגיס צירפה את המותג כחלק מסדרת המותגים שלה "סקין גארד", סדרה אשר כוללת מסנני קרינה עם מקדמי הגנה שונים המותאמים לסוגים שונים של קהלי יעד.
המותג "סקין גארד שמש-מדוזות", הוא מותג ייחודי ללא מתחרים, אשר נמצא בשוק משל עצמו.
המותג משלב שתי הגנות בו זמנית- גם מפני השמש וגם מפני צריבת מדוזות.
קהלי היעד (פלחי השוק) שבהם החליטה החברה להתמקד בשיווק המותג, מאוד מצומצמים והם מתמקדים בעיקר מסביב לאוכלוסיות הבאות במגע עם הים.
המותג נמצא בצמיחה מבחינה שיווקית, כמו יתר שאר המוצרים בסדרת "סקין-גארד", אשר מתחרים בעיקר עם ענקית מסנני הקרינה בארץ- חברת ד"ר פישר ומותג ה"אולטרה סול" המוביל שלה.
במהלך העבודה נסקרו מספר גורמים הקשורים במותג: תמהיל השיווק של חברת אגיס בכל הקשור במותג כיום, נקבעו המתרות השיווקיות של המותג תוך התייחסות לשוק המטרה העיקרי ולמיצוב המותג. כמו כן הוגדרו היעדים התקשורתיים לפי מודל AIDA.
עבודה זו עסקה גם בהבנת המושג "נכסיות המותג", ומושג זה נבחן תוך התייחסות לשלושה פרמטרים: שליטת המותג בשוק, דימוי המותג אצל הצרכנים וצמיחת המותג בשוק.
בחלק האחרון של העבודה הוגדר המושג "תקשורת שיווקית משולבת" תוך התמקדות במדיניות החברה בכל הקשור למושג זה. מדיניות התקשורת השיווקית המשולבת נבחנה תוך בדיקה של ארבעה היבטים : המטרה בפרסום, המקור שיפרסם, המסר שרוצה חברה להעביר ללקוחותיה באמצעות הפרסום ולבסוף, ערוץ התקשורת הנבחר.
בנושא ערוץ התקשורת בחרתי להתמקד בערוץ יחסי הציבור. עבודה זו אמורה לתת מענה טוב יותר ורעיון קצת אחר, לחברת אגיס, איך והיכן כדאי להשקיע בשיווק המותג.

תוכן עניינים:
מבוא- החברה והמוצר
תמהיל השיווק
מטרות שיווקיות
יעדים שיווקיים ותקשורתיים
נכסיות המותג
תקשורת שיווקית משולבת
תכנית השיווק השנתית
SOSTAC
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

חברת אגיס המשווקת מוצרי ה"סקין גארד" בשיתוף עם חברת נידריה , פועלת בתחום מסנני הקרינה. אך מעתה החברה מדגישה יתר על המידה את המוצר "סקין גארד שמש-מדוזות" ומתחילה ליצור הבדל נתפס חזק יותר בין המוצר לשאר מוצרי מסנני הקרינה .
החברה פונה בימים אלה לתמהיל אורכי בכל הקשור למוצר ואף לפתח סדרה שלמה של מוצרים בעלי מכנה משותף אחד (מגנים מפני קרינה וגם מפני מדוזות), אך מותאמים לפלחים השונים ובכך להבדיל אותם האחד מהשני. כלומר, עדיין לנסות להישאר קטגוריה נפרדת בשוק ללא מתחרים משמעותיים.

תגים:

בניית · מותג · נידריה · skinguard · קרם · הגנה · קיץ · הגיינה · טואלטיקה · פארם

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תקשורת שיווקית - בניית המותג SKIN GUARD שמש-מדוזות", סמינריון אודות "תקשורת שיווקית - בניית המותג SKIN GUARD שמש-מדוזות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.