היישום אינו מחובר לאינטרנט

בעיות שינה אצל ילדים והפתרונות להן

עבודה מס' 065498

מחיר: 216.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בעיות שינה ותהליכיהם אצל ילדים רכים

2,899 מילים ,17 מקורות ,1999

תקציר העבודה:

חקר השינה הוא אחד הדברים המרגשים ביותר והחשובים ביותר בתחום הפיזיולוגיה והפסיכולוגיה. הבנת תהליכי השינה יכולה לעזור לשינה טובה יותר, במיוחד אצל תינוקות המתעוררים בלילות.
מרגע לידתו התינוק חייב להסתגל לתנאי הסביבה המשתנים. השעונים הביולוגים שפעלו עד לרגע הלידה בחשכה מתמדת בסביבה "נטולת זמן" חייבים להסתדר לפי אורחות חייהם של בני האדם- קרי השינה צריכה להיות בלילה.
אחד התחומים המרכזיים והחשובים להבנת השינה בילדות הוא המחקר המנסה להבין את המקורות ואת הסיבות להפרעות בשינה השכיחות כל כך בילדות המוקדמת. אי לכך כדי לאבחן הפרעות שינה ולטפל בה יש לחקור את תהליכי ההתפתחות התקינים ולהבין מהי התפתחות תקינה של השינה מסייעת לנו לפתור שאלות בסיסיות הקשורות להפרעות השינה.
הול (1977) טוען שעולם השינה ועולם חיי העירות אחד הוא. האדם הוא אותו אדם הן בעירות והן בשעת השינה. תכונותיו הפסיכולוגיות, נטיותיו האישיות, דרכי הסתכלותו בעולם החיצוני ובעצמו, הכוחות המושכים והכוחות הדוחים אותו, המניעים והפחדים, כל אלה פעילים בחיי העירות כבשינה.

תוכן עניינים:
מבוא
מדוע יש צורך לישון
מקצבי השינה
בעיות שינה
הטיפול בהפרעות שינה
מחקרים אודות חסך שינה
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

הצורך בשינה אינו רק צורך להירגע מחיי היום יום. אנו יודעים כי בעלי חיים שמונעים מהם שינה לאורך זמן רב, מגיעים בסופו של דבר לתשישות מוחלטת ולמוות. המוות מחוסר שינה מהיר יותר ממוות מחוסר אוכל או מים. במצבים פחות קיצוניים בעל החיים מאבד את יכולת הריכוז שלו.
בשינה אנו גם גדלים בצורה תקינה. ילדים שלא ישנים מספיק, התפתחותם לקויה ואיטית יותר. ילדים ששנתם לקויה גם התנהגותם לקויה במשך היום, והילד הוא "בעייתי". מהמחקרים לא ברור מה מוביל למה: ההתנהגות הקשה בעירות לחוסר שינה או חוסר השינה לבעיות התנהגות קשות, אולם בכל מקרה נראה שיש ביניהם קשר הדוק.

תגים:

שינה · בעיות · התנהגותיות · פסיכולוגיה · התנהגותית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בעיות שינה אצל ילדים והפתרונות להן", סמינריון אודות "בעיות שינה אצל ילדים והפתרונות להן" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.